موسسه آرمان

A   R   M   A   N

صفحه اصلی

موسسه تحقیقاتی آرمان با سالها تجربه تمامی خدمات تحقیقاتی را جز نگارش و مشاوره مقاله و پایان نامه گرد هم آورده است و از نظر ما چنین کاری سرقت اندیشه است.

تبلیغ ما عمل ماست و بر آن مفتخریم که رضایت کاربران را با خود همراه داریم.

کمترین زمان, بهترین مجله و مناسب ترین هزینه هدف ما در انتخاب مجله برای چاپ مقالات شماست.

چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب

  چاپ کتاب   ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
81 100 9.9
چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب

 

چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب

 

چاپ کتاب یکی از زمینه های تخصصی فعالیت موسسه تحقیقاتی آرمان می باشد. با توجه به اینکه این موسسه یکی از برجسته ترین موسسه های پژوهشی در کشور است که با بیش از 2500 متخصص و در حوزه های مختلف علمی همکاری مستمر دارد، می تواند در حوزه چاپ کتاب های پژوهشی تراز اول در کشور تمامی علاقه مندان را یاری نماید. متخصصین این موسسه گستره وسیعی از حوزه های تخصصی و گرایشات در زمینه علوم انسانی، علوم پایه و فنی مهندسی و همچنین علوم نوین همچون نانوتکنولوژی را پوشش میدهند و همگی جزء نخبگان جامعه علمی کشور محسوب می شوند. همکاری با چنین جامعه بزرگی از متخصصین از یک سو و داشتن ارتباط مستمر با دانشگاهیان، محققین و دانشجویان از سوی دیگر به موسسه آرمان این امکان را می دهد تا بتواند نقش مهمی در ارتقاء روحیه تحقیق و افزایش کمی و کیفی پژوهش از طریق نشر آثار علمی و پژوهشی ارزشمند این محققین در قالب چاپ کتاب های علمی و پژوهشی ایفا نماید.

تلاش موسسه آرمان اینست تا با ارائه خدمات متنوعی در حوزه چاپ و نشر کتاب های علمی تمامی خدمات مورد نیاز محققین را مرتفع نماید و فضایی ایجاد نماید تا علاقه مندان به چاپ کتاب های علمی بتوانند از تخصص و تجربه متخصصین آرمان در تالیفات خود کمال بهره را ببرند.

چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟

تبدیل پایان نامه به کتاب و چاپ کتاب علاوه بر اینکه باعث پیشرفت علمی کشور و مانع بلااستفاده ماندن ذخایر تحقیقاتی علمی می شود، یک فرصت بسیار مناسب برای تقویت رزومه محسوب می شود.

بسیاری از دانشجویان متقاضی دکتری که در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل میکنند از امتیازاتیکه چاپ کتاب برای آنها در مصاحبه دکتری می تواند داشته باشد اطلاعی ندارند و یا غافل هستند.

دانشجویان متقاضی شرکت کننده در مقطع دکتری و همچنین اساتید دانشگاه که در حال تبدیل وضعیت به اعضا هیات علمی دانشگاه می باشند می توانند رزومه خود را با تبدیل مقاله و پایان نامه خود به کتاب تقویت کرده و از امتیازات چاپ کتاب در این زمینه استفاده نمایند. ما این امکان را برای شما فراهم  خواهیم کرد تا بتوانید با حداقل هزینه پایان نامه و مقالات خود را به کتاب تبدیل کنید. تبدیل پایان نامه به کتاب شرایط خاصی را نمی طلبد و افراد  متقاضی می توانند با کمی تغییرات در پایان نامه خود امکان تبدیل پایان نامه به کتاب را فراهم آورند.

برای تبدیل پایان نامه به کتاب موارد زیر را رعایت نمایید

۱- در متن پایان نامه هر کجا که کلمه پایان نامه، مقاله، تحقیق و امثال آن آورده شده است را به کتاب تبدیل کنید و عبارات استاد راهنما-استاد مشاور و هر گونه نشانه ای از پایان نامه بودن از فایل حذف شود.

۲- دقت داشته باشید که تمام پایان نامه ها در سایز A4 تایپ شده اند و  برای تبدیل پایان نامه به کتاب باید به سایز استاندارد وزیری و یا رقعی جهت چاپ و تبدیل شدن به کتاب در آیند. البته امکان چاپ به همان صورت A4 (سایز  رحلی) وجود دارد ولی مرسوم نیست.

۳- معمولا پایان نامه ها دارای فهرست مفصلی در مورد مطالب، عکس ها و همچنین نمودارها و جداول هستند که باید به صورت یک فهرست مناسب برای کتاب و به صورت کلی درآید، فهرست عکس ها و نمودارها و جداول را حذف کنید.

۴-سعی کنید پایان نامه خود را ویرایش نمایید. چکیده و فرضیه را حذف و یا ویرایش و به فصول کتاب اضافه کنید.

۵-فهرست منابع را به صورت کلی و یکجا در انتهای کتاب بیاورید. سعی کنید تا جای ممکن خلاصه باشد و تکرار در آن وجود نداشته باشد.

برای تبدیل سایز کتاب به سایز مناسب در محیط ورد ابتدا باید سایز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

برای تبدیل کتاب به سایز رقعی اندازه سایز را ۱۴٫۵ در ۲۱ و Margins را ۲ بگذارید.

برای تبدیل کتاب به سایز وزیری اندازه سایز را ۱۷٫۵ در ۲۵ و Margins را ۲٫۲ بگذارید.

پس از تبدیل، جداول و نمودارهای داخل متن را چک کنید که به هم نریخته  باشند در صورت به هم ریختن جداول و نمودارها دوباره آنها را به صورت دلخواه مرتب کنید.

در این مرحله در صورتی که خودتان بخواهید صفحه آرایی را انجام دهید  اقدام به صفحه آرایی نمایید و فایل نهایی را به صورت pdf را به ناشر تحویل  نمایید و در صورتی که بخواهید صفحه آرایی توسط انتشارات انجام شود فقط پس  از تبدیل سایزها و مرتب کردن جداول و نمودارها فایل را تحویل انتشارات  دهید.

نکته بسیار مهم درباره تبدیل پایان نامه به کتاب

برای انتخاب یک ناشر مناسب برای چاپ کتاب باید به نکاتی توجه کنید تا  از بوجود آمدن مشکل در آینده جلوگیری کنید:

قبل از هر گونه توضیحی بد نیست به شایع ترین پرسش نویسندگان شهرستانی پاسخ دهیم.

آیا تفاوتی میان یک ناشر تهرانی و یک ناشر شهرستانی وجود دارد؟

با قاطعیت تمام میگوییم خیر. هیچ تفاوتی میان یک ناشر از تهران با ناشری از شهرستان وجود ندارد. و هیچ وجه تمایزی بین آنها به خاطر شهر و یا استان از نظر کتابخانه ملی و وزارت ارشاد وجود ندارد. وجه تمایز بین ناشران فقط رزومه و اعتبار آنهاست. و چنانچه اهل هر شهری هستید در شرایط یکسان بین ناشری از تهران و ناشری از شهر خودتان، ناشر همشهری تان را برگزینید. چنانچه در شهر خود ناشری پیدا کردید که تمام مولفه های مدنظر شما را داشت، ارجحیت را بر ناشر شهر خود بگذارید. انتشارات خودمان  از تهران را مثال می زنیم به کسی برنخورد هیچ برتری نسبت به یک ناشر در شرایط مشابه از کوچکترین شهر کشور ندارد. ناشران خوب و خوشنام بسیاری در سراسر کشور وجود دارند.

ما به همکاران خود در سراسر کشور که به صورت حرفه ای فقط به چاپ کتاب می پردازند احترام گذاشته و ارادت داشته و داریم و فعالیت آنها را ارج می نهیم ولی مراکزی که چاپ و نشر کتاب سرپوشی برای سایر فعالیت هایشان است را به عنوان ناشر و همکار خود نمی دانیم.

سفارش اکسپت سریع مقاله
نظرات

من هنوز دفاع نکردم فکر میکنم مهر بتونم دفاع کنم می خواستم ببینم هزینه...

موسسه آرمان گفته: ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵

باسلام خدمت شما فرهیخته محترم.هزینه چاپ کتاب بستگی به درخواست شما نسبت به تیراژ دلخواهتان و فایل پایان نامه تان دارد.ممنون میشم این اطلاعات را از طریق ایمیل برای همکاران ما ارسال نمایید تا هزینه و زمان را خدمتتان اعلام نمایند.با تشکر فراوان

باسلام خدمت شما فرهیخته محترم.هزینه چاپ کتاب بستگی به درخواست شما نسبت به تیراژ دلخواهتان و فایل پایان نامه تان دارد.ممنون میشم این اطلاعات را از طریق ایمیل برای همکاران ما ارسال نمایید تا هزینه و زمان را خدمتتان اعلام نمایند.با تشکر فراوان

سلامه نجفی گفته: ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

من هنوز دفاع نکردم فکر میکنم مهر بتونم دفاع کنم می خواستم ببینم هزینه کتاب چقدر میشه ؟ خیلی خوبه اگه بشه بصورت کتاب چاپ کرد

من هنوز دفاع نکردم فکر میکنم مهر بتونم دفاع کنم می خواستم ببینم هزینه کتاب چقدر میشه ؟ خیلی خوبه اگه بشه بصورت کتاب چاپ کرد

بهروز سقلی گفته: ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹

سلام . سوالی پرسیدم در مورد اینکه در چاپ دوم کتابم نام یکی از استاد دانشگاهم را به همراه قرارداد سه ساله با انتشارات دانشگاه ببندم لطفا جوابم را بدهید.

سلام . سوالی پرسیدم در مورد اینکه در چاپ دوم کتابم نام یکی از استاد دانشگاهم را به همراه قرارداد سه ساله با انتشارات دانشگاه ببندم لطفا جوابم را بدهید.

هانی گفته: ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲

سلام، میخواستم بدونم ایا امتیاز مقاله ای اس ای بیشتر است برای داشتن رزومه قویتر برای گرفتن پذیرش یا تبدیل پایان نامه به کتاب؟
کلا داشتن کتاب از روی پایان نامه میتواند برای گرفتن پذیرش از دانشگاه خارج کشور کمک کننده باشد یا فقط چاپ کتاب برای دکترای ایران موثر است؟

سلام، میخواستم بدونم ایا امتیاز مقاله ای اس ای بیشتر است برای داشتن رزومه قویتر برای گرفتن پذیرش یا تبدیل پایان نامه به کتاب؟
کلا داشتن کتاب از روی پایان نامه میتواند برای گرفتن پذیرش از دانشگاه خارج کشور کمک کننده باشد یا فقط چاپ کتاب برای دکترای ایران موثر است؟

با عرض سلام و خسته نباشيد با توجه به زمينه و تجربيات كارى موسسه سوالى...

موسسه آرمان گفته: ۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵

با سلام خدمت شما.تمامی این شرایط بستگی به دانشگاه تان می باشد اما چاپ مقاله برای شما امتیاز بالاتری خواهد داشت و از چاپ کتاب می توانید برای تقویت رزومه دکتری و مصاحبه در آن استفاده نمایید که خود دارای امتیاز می باشد.

با سلام خدمت شما.تمامی این شرایط بستگی به دانشگاه تان می باشد اما چاپ مقاله برای شما امتیاز بالاتری خواهد داشت و از چاپ کتاب می توانید برای تقویت رزومه دکتری و مصاحبه در آن استفاده نمایید که خود دارای امتیاز می باشد.

محسن سعادتيان گفته: ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲

با عرض سلام و خسته نباشيد
با توجه به زمينه و تجربيات كارى موسسه سوالى از خدمتتان داشتم
آيا اطلاع داريد امتياز چاپ كتاب از پايان نامه مى تواند جايگزين ٢ نمره چاپ مقاله از پايان نامه باشد؟و اينكه چاپ هر گونه كتابى(مرتبط با موضوع پايان نامه) از طرف دانشجو نمره ايى در پايان نامه لحاظ مى گردد؟
ممنون از پاسخگويى

با عرض سلام و خسته نباشيد
با توجه به زمينه و تجربيات كارى موسسه سوالى از خدمتتان داشتم
آيا اطلاع داريد امتياز چاپ كتاب از پايان نامه مى تواند جايگزين ٢ نمره چاپ مقاله از پايان نامه باشد؟و اينكه چاپ هر گونه كتابى(مرتبط با موضوع پايان نامه) از طرف دانشجو نمره ايى در پايان نامه لحاظ مى گردد؟
ممنون از پاسخگويى

فریده گفته: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۰

سلام. دو تا از دوستانم تعریفتونو کرده بودند که پایان نامشونو تبدیل به کتاب کردید و ظرف 25 روز بهشون فرستادید ولی واقعیت مطلب فکر کردم که مقداری اغراق بود و امکانش نیست اما امروز که کتاب هاب خودم با کیفیت بسیار عالی دستم رسید خیلی خیلی خوشحال شدم. بابت هدیه ای هم که کنار کتابهایم گذاشته بودیدو به دم در خونمون فرستاده بودید ممنونتونیم. بعد از این هر کسی دنبال چاپ مقاله و نبدیل پایان نامه به کتاب بگرده من موسسه شما را شخصا معرفی خواهم کرد. عالی هستید.

سلام. دو تا از دوستانم تعریفتونو کرده بودند که پایان نامشونو تبدیل به کتاب کردید و ظرف 25 روز بهشون فرستادید ولی واقعیت مطلب فکر کردم که مقداری اغراق بود و امکانش نیست اما امروز که کتاب هاب خودم با کیفیت بسیار عالی دستم رسید خیلی خیلی خوشحال شدم. بابت هدیه ای هم که کنار کتابهایم گذاشته بودیدو به دم در خونمون فرستاده بودید ممنونتونیم. بعد از این هر کسی دنبال چاپ مقاله و نبدیل پایان نامه به کتاب بگرده من موسسه شما را شخصا معرفی خواهم کرد. عالی هستید.

سلام موسسه شما را استادم معرفی کرده بود برای تبدیل پایان نامه ام به کت...

موسسه آرمان گفته: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲

با سلام خدمت شما.
باعث افتخار ماست که مورد توجه اساتید بزرگ جامعه علمی قرار می گیریم.ما تنها وظیفه خود را در قبال شما انجام می دهیم.انشاالله با یاری خدا شما نیز نمره خود را دریافت خواهید نمود.با تشکر از لطف شما

با سلام خدمت شما.
باعث افتخار ماست که مورد توجه اساتید بزرگ جامعه علمی قرار می گیریم.ما تنها وظیفه خود را در قبال شما انجام می دهیم.انشاالله با یاری خدا شما نیز نمره خود را دریافت خواهید نمود.با تشکر از لطف شما

سلام امروز کتاب را با پست دریافت کردم ممنونم از همه ی تلاش هاتون. وا...

موسسه آرمان گفته: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

با سلام خدمت شما.
چاپ کتاب ارزشمندتان را تبریک عرض می نماییم.همکاران ما تنها وظیفه خود را انجام دادند.منتظر همکاری های بیشتر با شما هستیم.باتشکر فراوان

با سلام خدمت شما.
چاپ کتاب ارزشمندتان را تبریک عرض می نماییم.همکاران ما تنها وظیفه خود را انجام دادند.منتظر همکاری های بیشتر با شما هستیم.باتشکر فراوان

سپیده حاتمی گفته: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

سلام موسسه شما را استادم معرفی کرده بود برای تبدیل پایان نامه ام به کتاب. چند بار هم با کارشناساتون تماس گرفتم و خیلی خوب راهنمایی کردند.
انشاالله با کمک شما ۲ نمره کامل پایان نامه ام را بتونم بگیرم.

سلام موسسه شما را استادم معرفی کرده بود برای تبدیل پایان نامه ام به کتاب. چند بار هم با کارشناساتون تماس گرفتم و خیلی خوب راهنمایی کردند.
انشاالله با کمک شما ۲ نمره کامل پایان نامه ام را بتونم بگیرم.

نویدی گفته: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

سلام
امروز کتاب را با پست دریافت کردم ممنونم از همه ی تلاش هاتون.
واقعا کیفیتش از چیزی که انتظار داشتم بهتر بودش. دست مریزاد.
مشاوره و پاسخدهی تونم که عالی بودش.
محیا نویدی

سلام
امروز کتاب را با پست دریافت کردم ممنونم از همه ی تلاش هاتون.
واقعا کیفیتش از چیزی که انتظار داشتم بهتر بودش. دست مریزاد.
مشاوره و پاسخدهی تونم که عالی بودش.
محیا نویدی

سلام. بسیار سایت خوب و جامعی دارید و نسبت به تمامی سایت ها بسیار جامع...

موسسه آرمان گفته: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

با سلام خدمت شما.ما بسیار خرسندیم که مورد توجه شما قرار گرفته ایم. خیر مشکلی در چاپ کتاب ایجاد نمی کند.لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. با سپاس فراوان

با سلام خدمت شما.ما بسیار خرسندیم که مورد توجه شما قرار گرفته ایم. خیر مشکلی در چاپ کتاب ایجاد نمی کند.لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. با سپاس فراوان

موسسه آرمان گفته: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

سلام خدمت شما فرهیخته گرامی لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید تا بتوانیم شما را به نحو احسنت راهنمایی نماییم. با تشکر فراوان

سلام خدمت شما فرهیخته گرامی لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید تا بتوانیم شما را به نحو احسنت راهنمایی نماییم. با تشکر فراوان

سیما محمدی گفته: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

سلام.
بسیار سایت خوب و جامعی دارید و نسبت به تمامی سایت ها بسیار جامع هستش.
فقط یک سوال؟
آیا من که پایان نامه ام را سال 80 دفاع کرده ام می توانیم به کتاب تبدیل کنید؟
با تشکر

سلام.
بسیار سایت خوب و جامعی دارید و نسبت به تمامی سایت ها بسیار جامع هستش.
فقط یک سوال؟
آیا من که پایان نامه ام را سال 80 دفاع کرده ام می توانیم به کتاب تبدیل کنید؟
با تشکر