موسسه آرمان

A   R   M   A   N

صفحه اصلی

موسسه تحقیقاتی آرمان با سالها تجربه تمامی خدمات تحقیقاتی را جز نگارش و مشاوره مقاله و پایان نامه گرد هم آورده است و از نظر ما چنین کاری سرقت اندیشه است.

تبلیغ ما عمل ماست و بر آن مفتخریم که رضایت کاربران را با خود همراه داریم.

کمترین زمان, بهترین مجله و مناسب ترین هزینه هدف ما در انتخاب مجله برای چاپ مقالات شماست.

پذیرش و چاپ مقاله تضمینی در مجلات ISI

  مجلات آی اس آی ISI   ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
85 100 81.7
پذیرش و چاپ مقاله تضمینی در مجلات ISI

پذیرش و چاپ تضمینی مقاله در مجلات  ISI

مقاله ISI به مقالاتی گفته می‌شود که در یکی از مجلات تأیید شده تامسون رویترز چاپ شده باشد.دانشجویان کارشناسی ارشد برای دریافت دو نمره از پایان نامه و افزایش شانس قبولی در مصاحبه دکتری، دانشجویان دکتری جهت چاپ مقاله های مستخرج از پایان نامه و اعضای هیئت علمی جهت کسب حداقل امتیاز پژوهشی در هر سال  نیاز به چاپ مقاله در مجلات ISI دارند. با توجه به اینکه تعداد مقالات آی اس ای چاپ شده  معیاری برای ارزیابی علمی در دانشگاه ها قرار گرفته، در ایران هم دانشجویان و اساتید تمایل به چاپ مقاله های خود در مجلات ISI دارند. به علت وقت گیر و تخصصی بودن ارسال مقاله به مجله، موسسه علمی پژوهشی آرمان می تواند مقاله های علمی شما را در مجلات ISI که مورد تایید وزارت علوم، دانشگاه ازاد اسلامی و وزارت بهداشت باشد به چاپ برساند.

مراحل چاپ مقاله

مراحلی که تا چاپ مقاله در یک مجله طی میشود عبارت است از:

1. ارسال مقاله به مجله

انتخاب مجله مناسب و مرتبط با مجله در پذیرش شدن یا نشدن مقاله شما، از اهمیت بالایی برخوردار است. در سایت مجلات در قسمت اهداف و حوزه کاری (اسکوپ مجله) مشخص میگردد که این مجله در چه حوزه ای مقاله پذیرش میکند. انتخاب مجله ای غیر مرتبط با حوزه کاری مجله علاوه بر اینکه نتیجه مثبتی برای شما نخواهد داشت، باعث اتلاف زمان شما میگردد.

2. داوری مقاله

سردبیر یا داوران مجلات پس از دریافت مقاله شروع به داوری مقاله میکنند. اولین سوالی که به ذهن ادیتورها خطور میکند این است که ایا مقاله به اندازه ای جدید و مهم واست که ارزش چاپ کردن در مجله ما را داشته باشد؟ محتوای مقاله باید در حدی باشد که در جواب این سوال پاسخ دهد: بله مقاله ارسالی یافته جدید و با ارزشی مرتبط با اسکوپ این مجله دارد.

3. پذیرش مقاله

نتیجه داوری مقاله با پذیرش یا ریجکت مقاله مشخص میگردد. در بعضی مواقع مقاله بدون نیاز به اصلاحیه پذیرش میگردد اما مقالاتی هم هستند که موضوع خوبی دارند و از داوری اولیه پذیرش شده ولی در متن مقاله دارای اشتباهاتی هستند که بایستی اصلاح شده و مقاله مجددا برای داوری نهایی به مجله ارسال گردد.

4. چاپ مقاله به صورت آنلاین یا هارد کپی در مجله

مجلات ISI

شرکت تامسون رویترز(Thomson Reuters) زیر مجموعه هایی دارد که یکی از این زیر مجموعه ها پایگاه  Web of science می باشد، پایگاه (Web Of Science (WOS یک نمایه استنادی علمی است که توسط تامسون رویترز ایجاد شده است که جستجوی استنادی جامع را فراهم می‌کند. به صورت عامیانه و متداول مقالاتی که در این پایگاه نمایه می شوند به مقالات ISI  شهرت یافته اند، WOS  دو نوع مجله دارد که یکی دارای ایمپکت فاکتور بوده و دیگری بدون ایمپکت فاکتور هستند، به مجلاتی از WOS  که دارای ایمپکت فاکتور هستند مجلات JCR گفته می شود و به مجلات بدون ایمپکت فاکتور، مجلات ISI Listed گویند. پذیرش و چاپ در مجلات بدون ایمپکت معمولا تضمینی است و پروسه داوری کوتاهتری مسبت به مجلات جی سی ار دارند. برای اطمینان از ایندکس بودن یک مجله در موسسه تامسون می توانید به آدرس سایت زیر مراجعه کنید:

http://ip-science.thomsonreuters.com/mjl/#journal_lists

برای مثال:

ACROSS LANGUAGES AND CULTURES Semiannual              ISSN: 1585-1923

نتیجه جستجو با ISSN  یا اسم ژورنال :

ACROSS LANGUAGES AND CULTURES

 Semiannual ISSN: 1585-1923
AKADEMIAI KIADO RT, PRIELLE K U 19, PO BOX 245,, BUDAPEST, HUNGARY, H-1117

موسسه آرمان در زمینه ترجمه تخصصی مقالات شما جهت پذیرش و چاپ تضمینی در مجلات ISI آماده خدمت رسانی است.

با توجه اینکه پذیرش مقالات شما تضمینی میباشد فقط هزینه ترجمه در ابتدای کار دریافت میگردد و قبل از پذیرش مقاله نیازی به واریز هزینه نیست و در صورت ریجکت شدن مقاله هزینه ای دریافت نمی شود اما در صورت  پذیرش، کل مبلغ از طرف شما واریز شده و مقاله وارد پروسه چاپ میگردد.

قبل از ارسال مقاله به مجله ،مشخصات مجلات جهت بررسی و تایید نهایی، خدمتتان ارسال میگردد. قبل از اینکه اقدام به چاپ مقاله نمایید از ISI بودن و نمایه شدن مجله در سایت تامسون رویترز اطمینا ن حاصل کنید. در صورتی که مجله توسط سفارش دهنده تایید شد، موسسه ما مقاله را جهت داوری به مجله ارسال می نماید.

 جهت ارسال سفارش می توانید از طریق بخش ثبت سفارش سایت و یا بخش ارتباط با ما اقدام نمایید.

سفارش اکسپت سریع مقاله
نظرات

با سلام مقاله isi در ارتباط با پایان نامه کارایی تقریبی در بهینه سازی...

موسسه آرمان ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

باسلام خدمت شما.موسسه ما در تمامی زمینه ها می تواند به صورت تضمینی پذیرش مقاله تان را اخذ نماید.برای این کار تنها کافیست درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید.همکاران ما از طریق ایمیلی که برای ما ارسال فرمودید به شما پاسخ دادند ممنون میشم ایمیلتان را بررسی نمایید.ممنون از اعتمادتان به موسسه آرمان.

باسلام خدمت شما.موسسه ما در تمامی زمینه ها می تواند به صورت تضمینی پذیرش مقاله تان را اخذ نماید.برای این کار تنها کافیست درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید.همکاران ما از طریق ایمیلی که برای ما ارسال فرمودید به شما پاسخ دادند ممنون میشم ایمیلتان را بررسی نمایید.ممنون از اعتمادتان به موسسه آرمان.

ز گفته: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱

با سلام مقاله isi در ارتباط با پایان نامه کارایی تقریبی در بهینه سازی چند هدفه مربوط به گرایش تحقیق در عملیات رشته ریاضی هزینش چقدر ه و آیا می تونید تو کمتر از یک ماه مقاله رو برام چاپ کنید البته به شرط تایید شدنش هرچی بخواید بهتون میدم.

با سلام مقاله isi در ارتباط با پایان نامه کارایی تقریبی در بهینه سازی چند هدفه مربوط به گرایش تحقیق در عملیات رشته ریاضی هزینش چقدر ه و آیا می تونید تو کمتر از یک ماه مقاله رو برام چاپ کنید البته به شرط تایید شدنش هرچی بخواید بهتون میدم.

سلام میخواستم از پایان نامه ارشدم یه مقالهisiنگارش و ترجمه کنید و در ی...

موسسه آرمان گفته: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

باسلام خدمت شما.برای این امر ممنون میشم فایل پایان نامه خود و همچنین مقالات استخراج شده را از طریق ایمیل برای همکاران ما ارسال نموده تا بررسی های لازم برای استخراج بیشتر صورت گیرد.با تشکر از شما

باسلام خدمت شما.برای این امر ممنون میشم فایل پایان نامه خود و همچنین مقالات استخراج شده را از طریق ایمیل برای همکاران ما ارسال نموده تا بررسی های لازم برای استخراج بیشتر صورت گیرد.با تشکر از شما

محتشمی گفته: ۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

سلام میخواستم از پایان نامه ارشدم یه مقالهisiنگارش و ترجمه کنید و در یک مجله معتبرطJcrچاپ بشه در ضمن بنده تا کنون ۲ تا مقاله از پایان نامه خودم چاپ کردم ممنون میشم در صورتی که اینکار رو انجام میدهید هزینه رو هم به بنده اعلام بفرمایید.

سلام میخواستم از پایان نامه ارشدم یه مقالهisiنگارش و ترجمه کنید و در یک مجله معتبرطJcrچاپ بشه در ضمن بنده تا کنون ۲ تا مقاله از پایان نامه خودم چاپ کردم ممنون میشم در صورتی که اینکار رو انجام میدهید هزینه رو هم به بنده اعلام بفرمایید.

سلام بنده رشت برق کنترل میخواستم مقالموتومجلات داخلی ثبت کنم چقدرزمان...

موسسه آرمان گفته: ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

باسلام خدمت شما.ممنون میشم اگر درخواستتان را به صورت کامل از طریق ایمیل موسسه برای کارشناسان ما ارسال نموده تا شما را راهنمایی نمایند.

باسلام خدمت شما.ممنون میشم اگر درخواستتان را به صورت کامل از طریق ایمیل موسسه برای کارشناسان ما ارسال نموده تا شما را راهنمایی نمایند.

مهدی گفته: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

سلام بنده رشت برق کنترل میخواستم مقالموتومجلات داخلی ثبت کنم چقدرزمان نیازدارد؟

سلام بنده رشت برق کنترل میخواستم مقالموتومجلات داخلی ثبت کنم چقدرزمان نیازدارد؟

سلام خسته نباشين.من براي اينكه ميخوام اپلاي كنم بايد ٢تا مقاله داخل مح...

موسسه آرمان گفته: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

باسلام خدمت شما.موسسه ایمیلی از سمت شما دریافت نکرده است.
شایان ذکر است موسسه آرمان هیچگونه خدمات نگارشی و تالیفی را انجام نمی دهد.و ما برای مابقی خدمات می توانیم همراهتان باشیم.

باسلام خدمت شما.موسسه ایمیلی از سمت شما دریافت نکرده است.
شایان ذکر است موسسه آرمان هیچگونه خدمات نگارشی و تالیفی را انجام نمی دهد.و ما برای مابقی خدمات می توانیم همراهتان باشیم.

Parisa گفته: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

سلام خسته نباشين.من براي اينكه ميخوام اپلاي كنم بايد ٢تا مقاله داخل محلات معتبر چاپ كنم چون خودم دارم روي يكي ديگه كار ميكنم وقت ندارم ايميل هم ارسال كردم كه هزينه رو بگين.ممنون منتظرم.رشته ام مديريت پروژه هست.

سلام خسته نباشين.من براي اينكه ميخوام اپلاي كنم بايد ٢تا مقاله داخل محلات معتبر چاپ كنم چون خودم دارم روي يكي ديگه كار ميكنم وقت ندارم ايميل هم ارسال كردم كه هزينه رو بگين.ممنون منتظرم.رشته ام مديريت پروژه هست.

سلام من میخوام شهریور دفاعیه پایان نامه ام هست ، خواستم ۱ مقاله از م...

موسسه آرمان گفته: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

باسلام خدمت شما.به درخواستتان از طریق ایمیل پاسخ داده شده است.با تشکر

باسلام خدمت شما.به درخواستتان از طریق ایمیل پاسخ داده شده است.با تشکر

وحید گفته: ۱۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

سلام
من میخوام شهریور دفاعیه پایان نامه ام هست ، خواستم ۱ مقاله از موضوع پایان نامه ام در مجلات isi معتبر چاب بشه ،ممنون میشم لطف کنید هزینه اش رو هم بهمون اطلاع بدید ..

سلام
من میخوام شهریور دفاعیه پایان نامه ام هست ، خواستم ۱ مقاله از موضوع پایان نامه ام در مجلات isi معتبر چاب بشه ،ممنون میشم لطف کنید هزینه اش رو هم بهمون اطلاع بدید ..

باسلام . می خواستم بدونم هزینه اکسپت مقاله در isiو ژورنال معتبر خارجی...

موسسه آرمان گفته: ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

باسلام خدمت شما.مجلات خارجی هزینه شان از 400 و 600 هزار تومان شروع می شود به بالا.که بنا به نوع مجله این هزینه می تواند متفاوت باشد.ممنون میشم درخواستتان را از طریق ایمیل برای کارشناسان ما ایمیل فرمایید تا بتوانیم در خدمتتان باشیم.

باسلام خدمت شما.مجلات خارجی هزینه شان از 400 و 600 هزار تومان شروع می شود به بالا.که بنا به نوع مجله این هزینه می تواند متفاوت باشد.ممنون میشم درخواستتان را از طریق ایمیل برای کارشناسان ما ایمیل فرمایید تا بتوانیم در خدمتتان باشیم.

محمد گفته: ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

باسلام . می خواستم بدونم هزینه اکسپت مقاله در isiو ژورنال معتبر خارجی و داخلی جهت ۲ نمره پایان نامه کارشناسی ارشد چقدر می باشد. باتشکر

باسلام . می خواستم بدونم هزینه اکسپت مقاله در isiو ژورنال معتبر خارجی و داخلی جهت ۲ نمره پایان نامه کارشناسی ارشد چقدر می باشد. باتشکر

سلام کارشناس محترم اولا بابت پشتیبانی بسیار بسیار خوبتون ممنونم واقع...

موسسه آرمان گفته: ۲ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

باسلام خدمت شما.ما بسیار خرسندیم که توانستیم اینگونه به شما خدمت نماییم.انشاالله در مدارج بالاتر نیز بتوانیم در خدمتتان باشیم.با تشکر فراوان از شما.

باسلام خدمت شما.ما بسیار خرسندیم که توانستیم اینگونه به شما خدمت نماییم.انشاالله در مدارج بالاتر نیز بتوانیم در خدمتتان باشیم.با تشکر فراوان از شما.

نسیم گفته: ۱ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳

سلام
کارشناس محترم
اولا بابت پشتیبانی بسیار بسیار خوبتون ممنونم واقعا شبانروز زحمت کشیدید و پاسخگو بودید تا نهایتا مقاله ام چاپ شد. ثانیا هم بخاطر اینکه در مجله ای چاپ شد که دارای اعتبار بود و 2 نمره ی کاملم را گرفتم از پایان نامه و در مصاحبه ی دکتری هم مجله را تاییدش کردند. واقعا ازتون خیلی خیلی ممنونم.
انشاالله بازم کارهای بعدی خودمو می فرستم و به بقیه دوستانم هم معرفی تون می کنم.

سلام
کارشناس محترم
اولا بابت پشتیبانی بسیار بسیار خوبتون ممنونم واقعا شبانروز زحمت کشیدید و پاسخگو بودید تا نهایتا مقاله ام چاپ شد. ثانیا هم بخاطر اینکه در مجله ای چاپ شد که دارای اعتبار بود و 2 نمره ی کاملم را گرفتم از پایان نامه و در مصاحبه ی دکتری هم مجله را تاییدش کردند. واقعا ازتون خیلی خیلی ممنونم.
انشاالله بازم کارهای بعدی خودمو می فرستم و به بقیه دوستانم هم معرفی تون می کنم.

با سلام، بنده در زمینه پردازش تصاویر گزشکی مقاله ای را به زبان انگلسی...

موسسه آرمان گفته: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص چاپ مقاله از طریق ایمیل journal.arman@gmail.com و یا شماره تماس: 09900254935 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص چاپ مقاله از طریق ایمیل journal.arman@gmail.com و یا شماره تماس: 09900254935 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام خسته نباشید میخوام از پایان نامه ارشدم یه مقاله چاپ کنم فرصت زیاد...

موسسه آرمان گفته: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات در خصوص نشریات و شرایط چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات در خصوص نشریات و شرایط چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص...

فلاح گفته: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹

سلام خسته نباشید میخوام از پایان نامه ارشدم یه مقاله چاپ کنم فرصت زیادی ندارم باید دفاع کنم ممنون میشم بگید چکار کنم؟رشته ام توکسیکولوژی پزشکی هست

سلام خسته نباشید میخوام از پایان نامه ارشدم یه مقاله چاپ کنم فرصت زیادی ندارم باید دفاع کنم ممنون میشم بگید چکار کنم؟رشته ام توکسیکولوژی پزشکی هست

farzin گفته: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۲

با سلام،
بنده در زمینه پردازش تصاویر گزشکی مقاله ای را به زبان انگلسیس نوشته ام؛ منتها، به دلیل اعزام به خدمت سربازی، دسترسی به اینترنت نداشته و نمیتوانم کارهای مربوط به سابمیت کردن و یا ریوایز های احتمالی و ... را انجام دهم؛
چنانچه از شما بخواهم چاپ مقاله را به عهده بگیرید؛ هزینه آن چه مقدار است؟
و اینکه چه میزان طول میکشد تا چاپ شود؟

لطفا هزینه ها و شرایط مربوط به هرکدام از ژورنالها را (اعم از ISI و ISC و .....) را بیان بفرمایید.

با تشکر

با سلام،
بنده در زمینه پردازش تصاویر گزشکی مقاله ای را به زبان انگلسیس نوشته ام؛ منتها، به دلیل اعزام به خدمت سربازی، دسترسی به اینترنت نداشته و نمیتوانم کارهای مربوط به سابمیت کردن و یا ریوایز های احتمالی و ... را انجام دهم؛
چنانچه از شما بخواهم چاپ مقاله را به عهده بگیرید؛ هزینه آن چه مقدار است؟
و اینکه چه میزان طول میکشد تا چاپ شود؟

لطفا هزینه ها و شرایط مربوط به هرکدام از ژورنالها را (اعم از ISI و ISC و .....) را بیان بفرمایید.

با تشکر

با سلام؛ من یه گزارشی تهیه کردم از ۹ مقاله معتبر و حدود ۳۱ صفحه می باش...

موسسه آرمان گفته: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص چاپ مقاله از طریق ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص چاپ مقاله از طریق ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Mehdi گفته: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

با سلام؛ من یه گزارشی تهیه کردم از ۹ مقاله معتبر و حدود ۳۱ صفحه می باشد می خوام ببینم آیا امکان چاپ اون در ژورنال های معتبر با if مناسب وجود دارد و اینکه تضمین می کنید که بعد از چند ماه در black list قرار نگیرد ضمن اینکه هزینه چاپ اون به همراه مدت زمان ارسال بیان نمایید. با تشکر

با سلام؛ من یه گزارشی تهیه کردم از ۹ مقاله معتبر و حدود ۳۱ صفحه می باشد می خوام ببینم آیا امکان چاپ اون در ژورنال های معتبر با if مناسب وجود دارد و اینکه تضمین می کنید که بعد از چند ماه در black list قرار نگیرد ضمن اینکه هزینه چاپ اون به همراه مدت زمان ارسال بیان نمایید. با تشکر

سلام خسته نباشید من دانشجوی ترم سوم ارشد حسابداریم،دارم پایان نامه مو...

موسسه آرمان گفته: ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات در خصوص نشریات و شرایط چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات در خصوص نشریات و شرایط چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مینا گفته: ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۱

سلام خسته نباشید من دانشجوی ترم سوم ارشد حسابداریم،دارم پایان نامه مو مینویسم،میخوام از پایان نامه م یه مقاله isiبنویسید برام،لطف میکنید شرایط و هزینه و لیست ژورنالارو برام بفرستید؟؟تضمینیه؟احتمالش هست از تو پایان نامه بیش از یک مقاله چاپ کرد؟ممنون از جوابتون

سلام خسته نباشید من دانشجوی ترم سوم ارشد حسابداریم،دارم پایان نامه مو مینویسم،میخوام از پایان نامه م یه مقاله isiبنویسید برام،لطف میکنید شرایط و هزینه و لیست ژورنالارو برام بفرستید؟؟تضمینیه؟احتمالش هست از تو پایان نامه بیش از یک مقاله چاپ کرد؟ممنون از جوابتون

با سلام. یک خلاصه مقاله برای شما ارسال کردم به دست شما رسیده یا خیر؟

موسسه آرمان گفته: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

باسلام خدمت شما.بله به ایمیلتان نیز پاسخ داده شده است.ممنون میشم بررسی و نتیجه را به ما اطلاع دهید.

باسلام خدمت شما.بله به ایمیلتان نیز پاسخ داده شده است.ممنون میشم بررسی و نتیجه را به ما اطلاع دهید.

نخعی گفته: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۲

با سلام. یک خلاصه مقاله برای شما ارسال کردم به دست شما رسیده یا خیر؟

با سلام. یک خلاصه مقاله برای شما ارسال کردم به دست شما رسیده یا خیر؟

رضایی گفته: ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

سلام. میشه خواهش کنم بفرمایید من 2 ماه فرصت دارم برای دفاع از پایان نامه دکتری در رشته مدیریت بازرگانی. چاپ مقاله isi در زمان 2 ماه برای شما مقدور است؟ هزینه اش چقدر می باشد؟
کاش بخش صحبت آنلاین در سایتتونم باشه تا بتونیم با کارشناسان آنلاین صحبت نماییم.

سلام. میشه خواهش کنم بفرمایید من 2 ماه فرصت دارم برای دفاع از پایان نامه دکتری در رشته مدیریت بازرگانی. چاپ مقاله isi در زمان 2 ماه برای شما مقدور است؟ هزینه اش چقدر می باشد؟
کاش بخش صحبت آنلاین در سایتتونم باشه تا بتونیم با کارشناسان آنلاین صحبت نماییم.

با درود درخواستم رو از طریق ایمیل همراه با تمام مواردی که خواسته بودی...

موسسه آرمان گفته: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

باسلام.همانطور که اعلام شد به ایمیلتان پاسخ داده شده بود که گویا به جنابعالی نرسیده است که دوباره ایمیل خدمتتان ارسال گردید.

باسلام.همانطور که اعلام شد به ایمیلتان پاسخ داده شده بود که گویا به جنابعالی نرسیده است که دوباره ایمیل خدمتتان ارسال گردید.

با درود درخواستم رو از طریق ایمیل همراه با تمام مواردی که خواسته بودی...

موسسه آرمان گفته: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

باسلام خدمت شما و ممنون از پیگیریتان.به ایمیل شما پاسخ داده شده بود گویا ایمیل خدمتتان نرسیده است که امروز دوباره ایمیل را خدمتتان ارسال نمودند.با تشکر

باسلام خدمت شما و ممنون از پیگیریتان.به ایمیل شما پاسخ داده شده بود گویا ایمیل خدمتتان نرسیده است که امروز دوباره ایمیل را خدمتتان ارسال نمودند.با تشکر

یاسر گفته: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸

با درود
درخواستم رو از طریق ایمیل همراه با تمام مواردی که خواسته بودین، به موسسه ارسال کردم ولی تا الان نه لیست مجلات و نه مدت زمان و هزینه چاپ ارسال نکردین

با درود
درخواستم رو از طریق ایمیل همراه با تمام مواردی که خواسته بودین، به موسسه ارسال کردم ولی تا الان نه لیست مجلات و نه مدت زمان و هزینه چاپ ارسال نکردین

یاسر گفته: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴

با سلام درخواستم را ازطریق ایمیل براتون فرستادم اما تا الان نه لیست مجله ای اعلام کردین و نه مدت زمان پذیرش و هزینه. درصورت امکان راهنمایی بفرماید

با سلام درخواستم را ازطریق ایمیل براتون فرستادم اما تا الان نه لیست مجله ای اعلام کردین و نه مدت زمان پذیرش و هزینه. درصورت امکان راهنمایی بفرماید

با عرض سلام مدت زمان گرفتن اکسپت برای یک مقاله ISI چقدر است؟ هزینه آن...

موسسه آرمان گفته: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵

باسلام خدمت شما.مدت زمان اخذ پذیرش در مجلات isi تضمینی یک بازه زمانی 2 الی 4 هفته ای بوده و هزینه آن نیز بنا به مجلات مختلف متفاوت است که از 1.000.000 تومان آغاز می گردد.شما می توانید با ارسال درخواستتان از طریف gmail موسسه لیست مجلات را از کارشناسان ما خواهان باشید.ممنون از توجه تان به موسسه آرمان

باسلام خدمت شما.مدت زمان اخذ پذیرش در مجلات isi تضمینی یک بازه زمانی 2 الی 4 هفته ای بوده و هزینه آن نیز بنا به مجلات مختلف متفاوت است که از 1.000.000 تومان آغاز می گردد.شما می توانید با ارسال درخواستتان از طریف gmail موسسه لیست مجلات را از کارشناسان ما خواهان باشید.ممنون از توجه تان به موسسه آرمان

محسن گفته: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۴

با عرض سلام مدت زمان گرفتن اکسپت برای یک مقاله ISI چقدر است؟ هزینه آن چقدر است؟ با تشکر

با عرض سلام مدت زمان گرفتن اکسپت برای یک مقاله ISI چقدر است؟ هزینه آن چقدر است؟ با تشکر

سلام,مقاله ای اس سی هم کارمی کنید؟ رشته روانشناسی برای مصاحبه ى دکتر...

موسسه آرمان گفته: ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵

باسلام خدمت شما.ما مجلات داخلی و خارجی بسیار خوبی در حوزه روانشناسی برای مصاحبه دکتری داریم که می توانیم به صورت تضمینی پذیرش مقاله تان را از این مجلات اخذ نماییم.ممنون میشم درخواستتان را از طریق ایمیل برای کارشناسان ما ارسال نمایید.

باسلام خدمت شما.ما مجلات داخلی و خارجی بسیار خوبی در حوزه روانشناسی برای مصاحبه دکتری داریم که می توانیم به صورت تضمینی پذیرش مقاله تان را از این مجلات اخذ نماییم.ممنون میشم درخواستتان را از طریق ایمیل برای کارشناسان ما ارسال نمایید.

Cenotaph گفته: ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

سلام,مقاله ای اس سی هم کارمی کنید؟
رشته روانشناسی برای مصاحبه ى دکتری میخوام,تشکر

سلام,مقاله ای اس سی هم کارمی کنید؟
رشته روانشناسی برای مصاحبه ى دکتری میخوام,تشکر

سلام بفرمایید مراحل چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم برای دکتر...

موسسه آرمان گفته: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

با سلام خدمت شما فرهیخته گرامی
داخل سایت موسسه تعریف و توضیحات تکمیلی پیرامون مقالات مختلف موجود می باشد.شما دوست گرامی می توانید با بررسی و مطالعه از مطالب مفید سایت به راحتی مقاله خود را استخراج نمایید. و در نهایت ما برای چاپ مقالات تان در خدمت شما هستیم.ممنون میشم برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه تماس حاصل نمایید.
با تشکر فراوان

با سلام خدمت شما فرهیخته گرامی
داخل سایت موسسه تعریف و توضیحات تکمیلی پیرامون مقالات مختلف موجود می باشد.شما دوست گرامی می توانید با بررسی و مطالعه از مطالب مفید سایت به راحتی مقاله خود را استخراج نمایید. و در نهایت ما برای چاپ مقالات تان در خدمت شما هستیم.ممنون میشم برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در موسسه تماس حاصل نمایید.
با تشکر فراوان

نیکرفتار گفته: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۶

سلام بفرمایید مراحل چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم برای دکتری مستخرج از پایان نامه ارشد زبان انگلیسی توسط موسسه چه مراحلی دارد؟ چقدر زمان می برد؟ باید پایان نامه را بفرستم؟ یا خودم مقاله را استخراج کنم و بفرستم؟

سلام بفرمایید مراحل چاپ مقاله در مجلات مورد تایید وزارت علوم برای دکتری مستخرج از پایان نامه ارشد زبان انگلیسی توسط موسسه چه مراحلی دارد؟ چقدر زمان می برد؟ باید پایان نامه را بفرستم؟ یا خودم مقاله را استخراج کنم و بفرستم؟

با سلام من میخوام مقاله از پایان نامه ارشد رو در یک مجله چاپ کنم اما...

موسسه آرمان گفته: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴

باسلام خدمت شما.لطفا درخواستتان را از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه یاری نمایند.با تشکر.

باسلام خدمت شما.لطفا درخواستتان را از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما شما را در این زمینه یاری نمایند.با تشکر.

Fereshteh گفته: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۹

با سلام
من میخوام مقاله از پایان نامه ارشد رو در یک مجله چاپ کنم اما نمیدونم چجوری مجله رو انتخاب کنم ممنون میشم راهنماییم کنید.
رشته ام هم جغرافیا و برنامه ریزی روستایی است موضوع پایان نامه تحلیل فضایی محرومیت اجتماعی زنان است.
با تشکر

با سلام
من میخوام مقاله از پایان نامه ارشد رو در یک مجله چاپ کنم اما نمیدونم چجوری مجله رو انتخاب کنم ممنون میشم راهنماییم کنید.
رشته ام هم جغرافیا و برنامه ریزی روستایی است موضوع پایان نامه تحلیل فضایی محرومیت اجتماعی زنان است.
با تشکر

عزت ور گفته: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

با سلام و احترام
ضمن عرض خسته نباشید لطفا در خصوص میزان زمان و هزینه جهت چاپ مقاله در مجله isi مقطع ارشد استخراج شده از پایان نامه رشته مدیریت مالی اطلاعات ارائه نمایید .
با تشکر

با سلام و احترام
ضمن عرض خسته نباشید لطفا در خصوص میزان زمان و هزینه جهت چاپ مقاله در مجله isi مقطع ارشد استخراج شده از پایان نامه رشته مدیریت مالی اطلاعات ارائه نمایید .
با تشکر

باسلام جهت دفاع از رساله دکتری نیاز به پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی...

موسسه آرمان گفته: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

باسلام خدمت شما.ممنون میشم درخواستتان را از طریق ایمیل موسسه ارسال نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

باسلام خدمت شما.ممنون میشم درخواستتان را از طریق ایمیل موسسه ارسال نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

ارش گفته: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴

باسلام
جهت دفاع از رساله دکتری نیاز به پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی یا isiدارای ضریب ifفوری دارم لطفا شرایط وهزینه وزمان رااعلام فرمایید

باسلام
جهت دفاع از رساله دکتری نیاز به پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی یا isiدارای ضریب ifفوری دارم لطفا شرایط وهزینه وزمان رااعلام فرمایید

سلام هزینه راهنمایی تا حدی که مقاله در علمی پژوهشی چاپ شود چقدر است

موسسه آرمان گفته: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

باسلام خدمت شما.ما از انجام نگارش و تالیف مقاله معذوریم اما برای خدمات پذیرش و چاپ در مجلات می توانیم در خدمتتان باشیم.

باسلام خدمت شما.ما از انجام نگارش و تالیف مقاله معذوریم اما برای خدمات پذیرش و چاپ در مجلات می توانیم در خدمتتان باشیم.

نسرین انصاریان گفته: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰

سلام هزینه راهنمایی تا حدی که مقاله در علمی پژوهشی چاپ شود چقدر است

سلام هزینه راهنمایی تا حدی که مقاله در علمی پژوهشی چاپ شود چقدر است

سلام چاپ مقاله سنتز نانو ماده در ژورنالisiدارای اینپکت فکتور که در لیس...

موسسه آرمان گفته: ۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹

با سلام خدمت شما.ممنون میشم از طریق شماره زیر با کارسناس ما در موسسه تماس حاصل نمایید.با تشکر از شما

با سلام خدمت شما.ممنون میشم از طریق شماره زیر با کارسناس ما در موسسه تماس حاصل نمایید.با تشکر از شما

جویباری گفته: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

عالی هست خدمات دهی تون.
مرسی

عالی هست خدمات دهی تون.
مرسی

رضاییان گفته: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

سلام.
ممنون بابت راهنمایی های ارزنده ی شما. قبل از حتی زمانی که گفتید کارم انجام شد.

سلام.
ممنون بابت راهنمایی های ارزنده ی شما. قبل از حتی زمانی که گفتید کارم انجام شد.

صالحی گفته: ۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶

سلام چاپ مقاله سنتز نانو ماده در ژورنالisiدارای اینپکت فکتور که در لیست سیاه وزارت علوم و دانشگاه ازاد نباشد رشته من مهندسی شیمی است چقدر هزینه دارد حداکثر زمان چقدر ؟

سلام چاپ مقاله سنتز نانو ماده در ژورنالisiدارای اینپکت فکتور که در لیست سیاه وزارت علوم و دانشگاه ازاد نباشد رشته من مهندسی شیمی است چقدر هزینه دارد حداکثر زمان چقدر ؟

سلام من دانشجوی دکتری پژوهش محورم و باید دوتا مقاله isiداسته باشم. و م...

موسسه آرمان گفته: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹

با سالام خدمت شما و ممنون از اینکه موسسه آرمان را انتخاب نموده اید.لطفا با ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی خدمتتان عرض گردد.با تشکر فراوان

با سالام خدمت شما و ممنون از اینکه موسسه آرمان را انتخاب نموده اید.لطفا با ما تماس بگیرید تا اطلاعات تکمیلی خدمتتان عرض گردد.با تشکر فراوان

p گفته: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۴

سلام من دانشجوی دکتری پژوهش محورم و باید دوتا مقاله isiداسته باشم. و میخوام ۱شهریور ۹۷ دفاع کنم. آیا در این مدت میشه مقالاتم چاپ شه؟؟؟ راهنمایی کنید

سلام من دانشجوی دکتری پژوهش محورم و باید دوتا مقاله isiداسته باشم. و میخوام ۱شهریور ۹۷ دفاع کنم. آیا در این مدت میشه مقالاتم چاپ شه؟؟؟ راهنمایی کنید

مولایی گفته: ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۵

سلام.
جهت ترجمه و چاپ مقاله isi در مجله معتبر که زحمت کشیدید واقعا ممنونم. موسسه آرمان را از خیلی وقت ها پیش استادم معرفی کرده بود اما واقعا برایم قابل هضم نبود که در چنین بازه ی زمانی مقاله ام چاپ شود. عالی هستید.

سلام.
جهت ترجمه و چاپ مقاله isi در مجله معتبر که زحمت کشیدید واقعا ممنونم. موسسه آرمان را از خیلی وقت ها پیش استادم معرفی کرده بود اما واقعا برایم قابل هضم نبود که در چنین بازه ی زمانی مقاله ام چاپ شود. عالی هستید.