موسسه آرمان

A   R   M   A   N

صفحه اصلی

موسسه تحقیقاتی آرمان با سالها تجربه تمامی خدمات تحقیقاتی را جز نگارش و مشاوره مقاله و پایان نامه گرد هم آورده است و از نظر ما چنین کاری سرقت اندیشه است.

تبلیغ ما عمل ماست و بر آن مفتخریم که رضایت کاربران را با خود همراه داریم.

کمترین زمان, بهترین مجله و مناسب ترین هزینه هدف ما در انتخاب مجله برای چاپ مقالات شماست.

پذیرش و چاپ مقاله در نشریات JCR

  پذیرش و چاپ مقاله   ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
85 100 10.3
پذیرش و چاپ مقاله در نشریات JCR

 

پذیرش و چاپ مقاله در نشریات JCR

 

مقالاتی که در پذیرش و چاپ مجلات JCR پذیرفته می شوند دارای اعتبار بسیار بالاتری برای پژوهشگران هستند و این امر باعث می شود تا این نشریات خواهان بیشتری داشته باشند. موسسه پژوهشی تحقیقاتی آرمان با تیمی خبره و حرفه ای قادر به چاپ مقالات باارزش شما در نشریات JCR خواهد بود. همچنین شما می توانید برای پذیرش و چاپ  مقالات JCR هر ژورنالی اعم از داخلی یا خارجی را انتخاب نمایید.

شایان ذکر است که نشریات و مجلات معتبر JCR تنها به چاپ مقالاتی می پردازند که در راستای چشم انداز های تخصصی خود باشند.

در صورتی که شما عزیزان برای فارغ التحصیلی در دوره های تکمیلی، قبولی در دوره دکتری و یا بورسیه به کشورهای خارجی و ... نیاز به پذیرش و یا چاپ مقاله JCR  دارید، کافی است درخواست خود را برای ما ارسال نمایید. تا کارشناسان تخصصی ما در موسسه آرمان پس از بررسی مقاله تان، نشریات مرتبط با رشته تخصصی را به شما پیشنهاد نمایند. همچنین شما می توانید خود نیز لیست مجله یا مجلات JCR  دلخواهتان را برای اخذ پذیرش و چاپ مقاله JCR خود انتخاب فرمایید و به موسسه ارائه دهید تا پس از انتخاب نشریه، همکاران ما اقدام به مکاتبه سریع با مجله مورد نظرتان مبنی بر پذیرش یا رد مقاله شما نمایند. باید به این نکته توجه نمایید که فرآیند اخذ پذیرش مقالات JCR در نشریات مختلف متفاوت است.

ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که کمترین مبلغ جهت اکسپت مقاله JCR  و چاپ آن را خواهید پرداخت. این هزینه پایین نشان از کیفیت پایین موسسه نمی باشد بلکه برای ارائه بهترین خدمات به تمامی عزیزان با بودجه های متفاوت می باشد تا تمامی پژوهشگران، موفق  به ثبت مقالات ارزشمندشان در مجلات معتبر شوند.

در ابتدای امر شما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای، نام نشریه به همراه لینک سایت اینترنتی آن را در قبال چکیده مقاله خودتان و اطلاعات شخصی تان و رشته تخصصی تان دریافت می نمایید. با این روش شما می توانید از اطمینان اصل بودن و معتبر بودن نشریه اطمینان حاصل فرمایید. علاوه بر آن تمامی مقالات JCR  شما در نشریات مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری مورد اخذ پذیرش و چاپ قرار می گیرند.

پژوهشگران عزیز اگر به دنبال اخذ پذیرش و چاپ مقاله JCR  خود در یک ژورنال معتبر با کمترین هزینه و زمان ممکن هستید، موسسه پژوهش تحقیقاتی آرمان انتخابی شایسته برای شماست. فرصت را از دست ندهید و با کارشناسان ما در واحد پذیرش و چاپ مقاله ارتباط برقرا نمایید.

« شما لایق بهترین ها هستید »

سفارش اکسپت سریع مقاله
نظرات

پذیرش مقاله JCR در مجلات رشته ی مدیریت اجرایی هم انجام می دهید؟ سایت...

موسسه آرمان گفته: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

باسلام خدمت شما.ممنون از لطف جنابعالی و استاد بزرگوارتان.ما برای تمامی خدماتی که فرمودید می توانیم در کنار شما باشیم.برای آغاز این کار تنها کافی است که فایل word پایان نامه تان را همراه با درخواستتان از طریق gmail موسسه برای همکاران ما ارسال نموده تا اقدامات لازم و بیشتر خدمتتان عرض گردد.ما منتظر همکاری هرچه زودتر با شما هستیم

باسلام خدمت شما.ممنون از لطف جنابعالی و استاد بزرگوارتان.ما برای تمامی خدماتی که فرمودید می توانیم در کنار شما باشیم.برای آغاز این کار تنها کافی است که فایل word پایان نامه تان را همراه با درخواستتان از طریق gmail موسسه برای همکاران ما ارسال نموده تا اقدامات لازم و بیشتر خدمتتان عرض گردد.ما منتظر همکاری هرچه زودتر با شما هستیم

سعیدی گفته: ۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

پذیرش مقاله JCR در مجلات رشته ی مدیریت اجرایی هم انجام می دهید؟
سایت وزین شما را از اساتیدم در اصفهان معرفی کردند و گفتند هم استخراج و هم ترجمه و هم چاپ را فوری انجام می دهید. رویه را هم بفرمایید و اینکه باایمیل میشه پایان نامه را بفرستم برای استخراج و ترجمه بعد هم انشاالله چاپ در مجلات JCR مورد تایید وزارت علوم.

پذیرش مقاله JCR در مجلات رشته ی مدیریت اجرایی هم انجام می دهید؟
سایت وزین شما را از اساتیدم در اصفهان معرفی کردند و گفتند هم استخراج و هم ترجمه و هم چاپ را فوری انجام می دهید. رویه را هم بفرمایید و اینکه باایمیل میشه پایان نامه را بفرستم برای استخراج و ترجمه بعد هم انشاالله چاپ در مجلات JCR مورد تایید وزارت علوم.

با سلام بعد از ادیت مقاله انگلیسی گواهی معتبر صادر میشود یانه؟

موسسه آرمان گفته: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵

با سلام.
گواهی در خصوص چی منظورتون هست؟

با سلام.
گواهی در خصوص چی منظورتون هست؟

ویدا گفته: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۹

با سلام
بعد از ادیت مقاله انگلیسی گواهی معتبر صادر میشود یانه؟

با سلام
بعد از ادیت مقاله انگلیسی گواهی معتبر صادر میشود یانه؟

سلام. در حوزه ی فلسفه ی علم هم آیا برای نشریات جی سی آر اقدام می کنید؟...

موسسه آرمان گفته: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

باسلام خدمت شما.اگر عنوان و چکیده مقاله تان را از طریق gmail موسسه برای کارشناسان ما ارسال نمایید آنها می توانند مجلاتمرتبط را خدمتتان معرفی نمایند.ایمیل موسسه: [email protected]

باسلام خدمت شما.اگر عنوان و چکیده مقاله تان را از طریق gmail موسسه برای کارشناسان ما ارسال نمایید آنها می توانند مجلاتمرتبط را خدمتتان معرفی نمایند.ایمیل موسسه: [email protected]

رسولیان گفته: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۴

سلام. در حوزه ی فلسفه ی علم هم آیا برای نشریات جی سی آر اقدام می کنید؟ میشه دو تا از این نوع مجلات را بفرمایید.

سلام. در حوزه ی فلسفه ی علم هم آیا برای نشریات جی سی آر اقدام می کنید؟ میشه دو تا از این نوع مجلات را بفرمایید.

با سلام و خسته نباشید دانشجوی کشاورزی(زراعت) هستم جهت فارغ التحصیل ش...

موسسه آرمان گفته: ۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶

با سلام خدمت شما و ممنون از اینکه موسسه آرمان را انتخاب نموده اید.باید خدمتتان عرض کنم که ما نگارش و تالیف در موسسه انجام نمی دهیم اما برای خدمات ترجمه فوق تخصصی و تضمینی و همچنیم پذیرش و چاپ به مجلات در خدمتتان هستیم.سپاس فراوان

با سلام خدمت شما و ممنون از اینکه موسسه آرمان را انتخاب نموده اید.باید خدمتتان عرض کنم که ما نگارش و تالیف در موسسه انجام نمی دهیم اما برای خدمات ترجمه فوق تخصصی و تضمینی و همچنیم پذیرش و چاپ به مجلات در خدمتتان هستیم.سپاس فراوان

negarestani گفته: ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

با سلام و خسته نباشید
دانشجوی کشاورزی(زراعت) هستم جهت فارغ التحصیل شدن نیاز به یک مقاله آی اس آی در ژورنال های jcr دارم در ضمن طرح ام را اجرا کردم ولی پایان نامه ام را ننوشتم و خواهان نگارش مقاله و اکسپت مقاله نیز هستم لطفآ راهنمایی بفرمایید. با تشکر

با سلام و خسته نباشید
دانشجوی کشاورزی(زراعت) هستم جهت فارغ التحصیل شدن نیاز به یک مقاله آی اس آی در ژورنال های jcr دارم در ضمن طرح ام را اجرا کردم ولی پایان نامه ام را ننوشتم و خواهان نگارش مقاله و اکسپت مقاله نیز هستم لطفآ راهنمایی بفرمایید. با تشکر

سلام از بابت پذیرش مقاله ام بسیار ممنونم. فقط با ۲۵۰ هزار مقاله ام...

صمدی آذر گفته: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰

سلام. واقعا فوق العاده هستید.

سلام. واقعا فوق العاده هستید.

نعمت اللهی گفته: ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸

واقعا فوق العاده هست همکاری شما وپاسخگویی شبانروزی تون. حقیقتا نمی دونم مقاله ام پذیرش میشه یا نه اما بابا تمامی کمک ها و پشتیبانی فوق العاده ای که دارید خیلی ممنونم. ای کاش بعضی از موسسات دیگر تهران هم یاد بگیرند که آدمو به چشم پول فقط می بینند.

واقعا فوق العاده هست همکاری شما وپاسخگویی شبانروزی تون. حقیقتا نمی دونم مقاله ام پذیرش میشه یا نه اما بابا تمامی کمک ها و پشتیبانی فوق العاده ای که دارید خیلی ممنونم. ای کاش بعضی از موسسات دیگر تهران هم یاد بگیرند که آدمو به چشم پول فقط می بینند.

نعمت زاده گفته: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

پذیرش مقاله ام با ایمپکت 1.7 در مجله ی حسابداری بر ایم باورکردنی نبود. با این مقاله ای که پذیرش گرفتید مدارکمو برای اپلای امروز می فرستم به آلمان و کانادا.
موفق باشید.

پذیرش مقاله ام با ایمپکت 1.7 در مجله ی حسابداری بر ایم باورکردنی نبود. با این مقاله ای که پذیرش گرفتید مدارکمو برای اپلای امروز می فرستم به آلمان و کانادا.
موفق باشید.

با سلام خدمت شما فرهیخته محترم خیر به دلیل کیفیت بالا ژورنال جی سی ار...

شورایی گفته: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱

سلام.
واقعا چقدر متواضعانه پاسخ می دهید. من خودم شخصا 4-5 نفری می شناسم که غیر از مقالات خودم مقالات آنها را در JCR پذیرش گرفتید. اما اینکه ابتدا تضمین 100 در 100 نمی دید هم خیلی خوبه چوا دارید واقع گرایانه رفتار می فرمایید.
خلاصه که من ممنونتونم که گره کار خودم و دوستانم را باز کردید.

سلام.
واقعا چقدر متواضعانه پاسخ می دهید. من خودم شخصا 4-5 نفری می شناسم که غیر از مقالات خودم مقالات آنها را در JCR پذیرش گرفتید. اما اینکه ابتدا تضمین 100 در 100 نمی دید هم خیلی خوبه چوا دارید واقع گرایانه رفتار می فرمایید.
خلاصه که من ممنونتونم که گره کار خودم و دوستانم را باز کردید.

سیده هدی اسدزاده گفته: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹

سلام.
خواستم از بابت پذیرش مقاله ام در مجله JCR با ایمپکت 2.39 که انجام دادید تشکر کنم. حقیقتا فکر نمی کردم با این ایمپکت پذیرش شود خودم برای مجلات با ایمپکت زیر 5 دهم گذاشته بودم. هزینه هاتونم که تقریبا صفره. واقعا عالی بودید. انشاالله مقالات بعدی مزاحمتون میشم.

سلام.
خواستم از بابت پذیرش مقاله ام در مجله JCR با ایمپکت 2.39 که انجام دادید تشکر کنم. حقیقتا فکر نمی کردم با این ایمپکت پذیرش شود خودم برای مجلات با ایمپکت زیر 5 دهم گذاشته بودم. هزینه هاتونم که تقریبا صفره. واقعا عالی بودید. انشاالله مقالات بعدی مزاحمتون میشم.

موسسه محترم آرمان آیا الان که منم مقاله ی فارسی دارم می توانم به شما ا...

موسسه آرمان گفته: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

سلام خدمت شما فرهیخته گرامی
ممنون از نظر لطف شما.بله ما در پکیج خود ترجمه فوق تخصصی دارای گارانتی داریم که دکتری رشته شما ترجمه را انجام داده و دکتری زبان انگلیسی آن را در نهایت ویرایش خواهد کرد.و کار ارسال برای مجلات را میز انجام می دهیم.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.با تشکر

سلام خدمت شما فرهیخته گرامی
ممنون از نظر لطف شما.بله ما در پکیج خود ترجمه فوق تخصصی دارای گارانتی داریم که دکتری رشته شما ترجمه را انجام داده و دکتری زبان انگلیسی آن را در نهایت ویرایش خواهد کرد.و کار ارسال برای مجلات را میز انجام می دهیم.برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.با تشکر

مهدوی گفته: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

موسسه محترم آرمان آیا الان که منم مقاله ی فارسی دارم می توانم به شما ارسال نمایم تا هم ترجمه نمایید و هم در جی سی آر برایم ارسال کنید؟ البته خوشم اومد که کلا نگارش انجام نمی دید و این برام بیشتر احساس آرامش داد که با یک گروه علمی می خوام همکاری کنم.
با تشکر

موسسه محترم آرمان آیا الان که منم مقاله ی فارسی دارم می توانم به شما ارسال نمایم تا هم ترجمه نمایید و هم در جی سی آر برایم ارسال کنید؟ البته خوشم اومد که کلا نگارش انجام نمی دید و این برام بیشتر احساس آرامش داد که با یک گروه علمی می خوام همکاری کنم.
با تشکر

سلام از بابت پذیرش مقاله ام بسیار ممنونم. فقط با ۲۵۰ هزار مقاله ام...

موسسه آرمان گفته: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

با سلام خدمت شما همراه عزیز. باعث افتخار ماست تا سهمی ناچیز در یاری رساندن به شما در مدارج عالی علمیتان داشته باشیم.با تشکر از شما

با سلام خدمت شما همراه عزیز. باعث افتخار ماست تا سهمی ناچیز در یاری رساندن به شما در مدارج عالی علمیتان داشته باشیم.با تشکر از شما

سلام. پذیرش در مجلات جی سی آر تضمینی می باشد؟ اگر بله زمان دقیق را لط...

موسسه آرمان گفته: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳

با سلام خدمت شما دوست گرامی.
ما با سابمیت مقاله و حق 30% در رایزنی با مجلات و انجام فرایند به موقع در پیگیری های می توانیم شما را در این امر یاری رسانیم.با تشکر از توجه شما

با سلام خدمت شما دوست گرامی.
ما با سابمیت مقاله و حق 30% در رایزنی با مجلات و انجام فرایند به موقع در پیگیری های می توانیم شما را در این امر یاری رسانیم.با تشکر از توجه شما

Sadeghi گفته: ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸

سلام

از بابت پذیرش مقاله ام بسیار ممنونم. فقط با ۲۵۰ هزار مقاله ام را در مجله جی سی ار چاپ کردید و واقعا دو سال بود که کلا نمی تونستم دفاع کنم.
واقعا ممنونم. انشاالله خدا خیرتون دهد.

سلام

از بابت پذیرش مقاله ام بسیار ممنونم. فقط با ۲۵۰ هزار مقاله ام را در مجله جی سی ار چاپ کردید و واقعا دو سال بود که کلا نمی تونستم دفاع کنم.
واقعا ممنونم. انشاالله خدا خیرتون دهد.

موسوی گفته: ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

سلام
اگر کار شما تضمینی نیست پس دقیقا چه کاری میشه که فرآیند راحتتر شود؟
با تشکر

سلام
اگر کار شما تضمینی نیست پس دقیقا چه کاری میشه که فرآیند راحتتر شود؟
با تشکر

سلام. پذیرش در مجلات جی سی آر تضمینی می باشد؟ اگر بله زمان دقیق را لط...

موسسه آرمان گفته: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

با سلام خدمت شما فرهیخته محترم
خیر به دلیل کیفیت بالا ژورنال جی سی ار چاپ مقاله تضمینی در مجله JCR نداریم.با ارزش پوزش.

با سلام خدمت شما فرهیخته محترم
خیر به دلیل کیفیت بالا ژورنال جی سی ار چاپ مقاله تضمینی در مجله JCR نداریم.با ارزش پوزش.

رحیمی گفته: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

سلام.
پذیرش در مجلات جی سی آر تضمینی می باشد؟ اگر بله زمان دقیق را لطفا بفرمایید. همچنین هزینه ی مجلات؟
با تشکر

سلام.
پذیرش در مجلات جی سی آر تضمینی می باشد؟ اگر بله زمان دقیق را لطفا بفرمایید. همچنین هزینه ی مجلات؟
با تشکر