موسسه آرمان

A   R   M   A   N

صفحه اصلی

موسسه تحقیقاتی آرمان با سالها تجربه تمامی خدمات تحقیقاتی را جز نگارش و مشاوره مقاله و پایان نامه گرد هم آورده است و از نظر ما چنین کاری سرقت اندیشه است.

تبلیغ ما عمل ماست و بر آن مفتخریم که رضایت کاربران را با خود همراه داریم.

کمترین زمان, بهترین مجله و مناسب ترین هزینه هدف ما در انتخاب مجله برای چاپ مقالات شماست.

پذیرش و چاپ فوری و تضمینی مقاله ISI

  مجلات آی اس آی ISI   ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳
83 100 20.3
پذیرش و چاپ فوری و تضمینی مقاله ISI

 اکسپت و چاپ فوری و تضمینی مقاله ISI 

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری در داخل یا خارج از کشور را دارند و یا افرادی که قصد عضویت هیئت علمی دانشگاه را دارند حداقل بایستی یک مقاله در مجلات معتبر ISI  چاپ نمایند.

موسسه ی پژوهشی آرمان در بخش های مختلف پژوهشی از جمله، پذیرش و چاپ مقاله در مجلات بین المللی و ISI  ،مجلات داخلی و کنفرانسهای بین المللی فعالیت دارد. همچنین موسسه ما با تکیه بر آخرین لیستهای وزارت علوم ، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد، مجلات نامعتبر وجعلی را از لیست مجلات خود خارج کرده و مجلات معتبر مرتبط و متناسب با هر مقاله را به سفارش دهنده پیشنهاد می کند.

اکسپت تضمینی مقاله ISI

اگرچه ادعای پذیرش مقاله ISI به صورت تضمینی سخت است اما در موسسه آرمان با توجه به همکاری چندین ساله ای که با مجلات بین المللی و ISI دارد امکان پذیرش وچاپ مقاله وجود دارد. همچنین موسسه ی ما برای ارسال مقاله به مجلات ISI  هزینه ای دریافت نمی کند وهزینه ها بعد از پذیرش دریافت خواهد شد.

 چاپ مقاله ISI در ایران 

در ایران، تنها ملاک ارزشیابی تحقیقات علمی انجام شده توسط دانشجویان و محققاق، چاپ مقاله استخراج شده از تحقیق است. حتی ملاک ارزشیابی خود مقاله نیست و مجله ای است که مقاله را چاپ می کند.به عبارت دیگر در کشور ما تحقیقی ارزشمند است که مقاله استخراج شده از آن در مجلات ISI چاپ شده باشد.

دانشگاه های مختلف امتیازهای متفاوتی برای چاپ مقاله در نظر گرفته اند. در ایران به دلیل تحریم های علمی، دسترسی به مقالات ISI تنها از طریق سایتهای موجود برای محققین امکان پذیر است. در ضمن تمامی مقالات ISI به زبان انگلیسی چاپ می گردد.

 نکات اساسی که در پذیرش مقاله در مجلات ISI  تاثیر گذار است: 

 1. نوشتن مقاله ای مناسب وقوی از لحاظ علمی

باید توجه داشته باشیم که هر مقاله ای قابلیت پذیرش در مجلات ISI را ندارد. برای دریافت پذیرش مقاله ی خود از مجلات ISI  بایستی مقالهی ما از لحاظ ساختار علمی در حد استاندارد باشد، موضوع مقاله به روز باشد و از منابع دست اول استفاده نماییم.

2. انتخاب مجله ای متناسب با محتوای مقاله

هر مجله برای خود حوزه ی مشخصی دارد و مقالاتی را پذیرش و چاپ می کند که در حیطه ی تخصصی خود باشد. پس در انتخاب مجله بایستی دقت نماییم که خارج از اسکوپ مجله نباشد. انتخاب مجله ی غیر مرتبط با مقاله، نه تنها نتیجه ی مثبتی برای شما دریافت نمی کند بلکه باعث از دست رفتن زمان شما هم می شود.

3. انتخاب مجله ای متناسب با سطح کیفی مقاله

مجلات مختلف از نظر اعتبار علمی در سطح های مختلفی قرار دارند. مثلا مجلات ISI ایمپکتدار نسبت به مجلات بدون ایمپکت، اعتبار علمی بالاتری دارند و در نتیجه داوری سختی داشته و مقالاتی با کیفیت بالاتر را پذیرش می کنند. پس ما در انتخاب مجله بایستی سطح علمی و کیفیت مقاله خود را مد نظر بگیریم و مجله ای را انتخاب کنیم که نه از لحاظ کیفیت بالاتر از مقاله ما باشد و نه پایین تر. در صورتی که کیفیت مجله بالاتر باشد امکان رد شدن مقاله (Rejected) مقاله وجود دارد و در صورتی که کیفیت مجله پایین تر باشد بعد چاپ افسوس میخوریم که کاش مقاله ی خود را در مجله معتبرتری چاپ می کردیم.

4. بررسی مقالات چاپ شده در مجله

نویسنده مقاله می تواند قبل از ارسال مقاله به مجله ،مقالاتی که قبلا در مجله چاپ شده است را بررسی کند و در حالت کلی با مقاله ی خود مقایسه کند، این کار باعث می شود  نویسنده متوجه ایرادات مقاله ی خود شود.

 نکته: ممکن است یک مقاله به دلایل مختلف از چندین مجله ریجکت شود، اما این نتیجه دلیل بر کیفیت پایین مقاله شما نیست. شما بایستی پشتکار و دقت خود را افزایش دهید و سعی کنید مجله ای متناسبتر انتخاب نمایید.

سفارش اکسپت سریع مقاله
نظرات

با سلام .دانشگاه ما مقالاتی را نمره میدهد که با ایمیل نویسنده و یوزر و...

موسسه آرمان ۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

باسلام خدمت شما فرهیخته محترم..ممنون میشم درخواست خود را در این زمینه از طریق ایمیل موسسه برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا همکاران ما شما را در این زمینه یاری رسانند.با تشکر فراوان از شما

باسلام خدمت شما فرهیخته محترم..ممنون میشم درخواست خود را در این زمینه از طریق ایمیل موسسه برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا همکاران ما شما را در این زمینه یاری رسانند.با تشکر فراوان از شما

زهرا معینی گفته: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

با سلام .دانشگاه ما مقالاتی را نمره میدهد که با ایمیل نویسنده و یوزر و پسورد ما اقدام به پذیرش شود .شما برای این مو ضوع چه اقدامی میکنید و جهت چاپ مقاله اسکاپوس در رشته پرستاری چقدر هزینه و چه مدت .با تشکر

با سلام .دانشگاه ما مقالاتی را نمره میدهد که با ایمیل نویسنده و یوزر و پسورد ما اقدام به پذیرش شود .شما برای این مو ضوع چه اقدامی میکنید و جهت چاپ مقاله اسکاپوس در رشته پرستاری چقدر هزینه و چه مدت .با تشکر

سلام پذیرش فوری مقاله ISI دقیقا چند روزه میشه؟ پس از واریز مبلغ همان...

موسسه آرمان گفته: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص چاپ مقاله از طریق ایمیل [email protected] با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص چاپ مقاله از طریق ایمیل [email protected] با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نسترن گفته: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۷

سلام
پذیرش فوری مقاله ISI دقیقا چند روزه میشه؟ پس از واریز مبلغ همان روز پذیرش ا تحویل می دهید؟

سلام
پذیرش فوری مقاله ISI دقیقا چند روزه میشه؟ پس از واریز مبلغ همان روز پذیرش ا تحویل می دهید؟

نسترن گفته: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۷

سلام
پذیرش فوری مقاله ISI دقیقا چند روزه میشه؟ پس از واریز مبلغ همان روز پذیرش ا تحویل می دهید؟

سلام
پذیرش فوری مقاله ISI دقیقا چند روزه میشه؟ پس از واریز مبلغ همان روز پذیرش ا تحویل می دهید؟

مقاله زبان انگلیسی در سطح دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی هم تضمین چاپ I...

موسسه آرمان گفته: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
بله چاپ مقاله برای تمامی رشته ها داریم. برای اطلاع از خدمات چاپ و مشاوره با کارشناس ما در این زمینه از طریق ایمیل [email protected] با ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
بله چاپ مقاله برای تمامی رشته ها داریم. برای اطلاع از خدمات چاپ و مشاوره با کارشناس ما در این زمینه از طریق ایمیل [email protected] با ما در ارتباط باشید.

سلام وقتتون بخیر هزینه چاپ مقاله تو مجلات معتبرISI در زمینه کشاورزی ب...

موسسه آرمان گفته: ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای کسب اطلاعات مربوط به چاپ مقاله و هزینه از طریق ایمیل موسسه [email protected] با ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای کسب اطلاعات مربوط به چاپ مقاله و هزینه از طریق ایمیل موسسه [email protected] با ما در ارتباط باشید.

رضا محمودی گفته: ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

مقاله زبان انگلیسی در سطح دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی هم تضمین چاپ ISIمی کنید؟ مربوط به آزمون سازی زبان انگلیسی میشه.سپاس

مقاله زبان انگلیسی در سطح دکتری رشته آموزش زبان انگلیسی هم تضمین چاپ ISIمی کنید؟ مربوط به آزمون سازی زبان انگلیسی میشه.سپاس

سلام وقتتون بخیر هزینه چاپ مقاله تو مجلات معتبرISI در زمینه کشاورزی ب...

موسسه آرمان گفته: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

باسلام خدمت شما.هزینه مجلات متفاوت می باشد و برای مجلات تضمینی از 1.000.000 تومان آغاز می گردد.اگر درخواستتان را به صورت کامل از طریق gmail برای ما ارسال نمایید می توانیم مجلات را همراه با هزینه و زمانشان خدمتتان معرفی نماییم.

باسلام خدمت شما.هزینه مجلات متفاوت می باشد و برای مجلات تضمینی از 1.000.000 تومان آغاز می گردد.اگر درخواستتان را به صورت کامل از طریق gmail برای ما ارسال نمایید می توانیم مجلات را همراه با هزینه و زمانشان خدمتتان معرفی نماییم.

معصومه گفته: ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۴

سلام وقتتون بخیر
هزینه چاپ مقاله تو مجلات معتبرISI در زمینه کشاورزی برای رشته مهندسی آب چقدر میشه؟
من مقاله آماده دارم که میخام از طریق موسسه شما بفرستم
چون خیلی تعریف کارتونو شنیدم
ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین و هزینه رو بگید

سلام وقتتون بخیر
هزینه چاپ مقاله تو مجلات معتبرISI در زمینه کشاورزی برای رشته مهندسی آب چقدر میشه؟
من مقاله آماده دارم که میخام از طریق موسسه شما بفرستم
چون خیلی تعریف کارتونو شنیدم
ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین و هزینه رو بگید

سلام.ببخشید هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه رو میفرمایید؟ و اینکه مقال...

موسسه آرمان گفته: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰

باسلام خدمت شما.موسسه ما استخراج مقاله از پایان نامه و به صورت کلی تالیف و نگارش انجام نمی دهد.اما برای ارسال و پذیرش و مقاله در خدمتتان هستیم.

باسلام خدمت شما.موسسه ما استخراج مقاله از پایان نامه و به صورت کلی تالیف و نگارش انجام نمی دهد.اما برای ارسال و پذیرش و مقاله در خدمتتان هستیم.

مهسان گفته: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶

سلام.ببخشید هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه رو میفرمایید؟ و اینکه مقاله رو در ژورنالی که ما بخوایم چاپ میکنید؟
کلا هزینه اش چقدر میشه از نوشتن تا چاپ؟
من در یکی از ژورنایهای ای اس ای میخوام و رشته روانشناسی.در زمینه TA

سلام.ببخشید هزینه نوشتن مقاله از پایان نامه رو میفرمایید؟ و اینکه مقاله رو در ژورنالی که ما بخوایم چاپ میکنید؟
کلا هزینه اش چقدر میشه از نوشتن تا چاپ؟
من در یکی از ژورنایهای ای اس ای میخوام و رشته روانشناسی.در زمینه TA

سلام. کمترین قیمتی که می تونید برای رشته ی مهندسی معماری ظرف 3 ماه مقا...

موسسه آرمان گفته: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

باسلام خدمت شما.هزینه چاپ مقالات براساس نوع مجله متفاوت است و برای رشته معماری از 600000 تومان آغاز می گردد.که این مجلات تضمینی می باشند.همچنین ما می توانیم مقاله تان را به صورت فوق تخصصی با هزینه 190000 تومان ترجمه نماییم.

باسلام خدمت شما.هزینه چاپ مقالات براساس نوع مجله متفاوت است و برای رشته معماری از 600000 تومان آغاز می گردد.که این مجلات تضمینی می باشند.همچنین ما می توانیم مقاله تان را به صورت فوق تخصصی با هزینه 190000 تومان ترجمه نماییم.

فرهیخته گفته: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰

سلام. کمترین قیمتی که می تونید برای رشته ی مهندسی معماری ظرف 3 ماه مقالمو چاپ کنید چقدر هستش؟ آیا تضمینی انجاک کیشه؟ البته ترجمه را هم می خواهم به شما بدهم حدود 3500 کلمه هستش کارم.

سلام. کمترین قیمتی که می تونید برای رشته ی مهندسی معماری ظرف 3 ماه مقالمو چاپ کنید چقدر هستش؟ آیا تضمینی انجاک کیشه؟ البته ترجمه را هم می خواهم به شما بدهم حدود 3500 کلمه هستش کارم.

سميرا گفته: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

سلام
مقاله اي كه در كنفرانس بين الملل پذيرش شده ميتونه در مجله اي اس اي ضريب دار چاپ بشه؟؟

سلام
مقاله اي كه در كنفرانس بين الملل پذيرش شده ميتونه در مجله اي اس اي ضريب دار چاپ بشه؟؟

آسمان آبی گفته: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

سلام
کارتون حرف نداره ممنون

سلام
کارتون حرف نداره ممنون

آفتابیان گفته: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۶

سلام.
پذیرش مقاله در مجله ای که واقعا سطحش بسیار بالا هستش و اروپایی دریافت شد ممنون از تون و از پشتیبانی بسیار خوبتون.
با تشکر

سلام.
پذیرش مقاله در مجله ای که واقعا سطحش بسیار بالا هستش و اروپایی دریافت شد ممنون از تون و از پشتیبانی بسیار خوبتون.
با تشکر

سلام. واقعا این سه تا مسائل بسیار مهمی هستند که معمولا هیچ موسسه ای ای...

موسسه آرمان گفته: ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

با سلام.ممنون از لطفی که به ما داشتید.خرسندیم که توانسته ایم اینگونه نظرات شما فرهیختگان را جلب نماییم.با سپاس فراوان.

با سلام.ممنون از لطفی که به ما داشتید.خرسندیم که توانسته ایم اینگونه نظرات شما فرهیختگان را جلب نماییم.با سپاس فراوان.

سلام. سه تا مسئله را من در موسسه شما پسند کرد: 1: پول را اول نمی گیر...

صادقی گفته: ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

سلام. واقعا این سه تا مسائل بسیار مهمی هستند که معمولا هیچ موسسه ای اینکارو نمی کنه. مرسی که بیشتر از اینکه به فکر جیب خودتون باشید به فکر ارباب رجوع هم هستید.

سلام. واقعا این سه تا مسائل بسیار مهمی هستند که معمولا هیچ موسسه ای اینکارو نمی کنه. مرسی که بیشتر از اینکه به فکر جیب خودتون باشید به فکر ارباب رجوع هم هستید.

سلام. واقعا منم با این دوستمون موافقم. فوق العاده اید. بیسته بیستید.

موسسه آرمان گفته: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

با سلام خدمت شما.ممنون از لطفتان.

با سلام خدمت شما.ممنون از لطفتان.

سلام. سه تا مسئله را من در موسسه شما پسند کرد: 1: پول را اول نمی گیر...

saman گفته: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲

سلام. واقعا منم با این دوستمون موافقم. فوق العاده اید.
بیسته بیستید.

سلام. واقعا منم با این دوستمون موافقم. فوق العاده اید.
بیسته بیستید.

سلام بابت همه ی کمک هایتان ممنونم باورم نمیشد که اینهمه پذیرش شریع مق...

موسسه آرمان گفته: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲

سلام.با سپاس فراوان از شما.ما تنها وظیفه خود را درقبال شما عزیزان انجام می دهیم.

سلام.با سپاس فراوان از شما.ما تنها وظیفه خود را درقبال شما عزیزان انجام می دهیم.

هدیه مرادی گفته: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۸

سلام
بابت همه ی کمک هایتان ممنونم باورم نمیشد که اینهمه پذیرش شریع مقاله ام انجام پذیرد.
مجددا خیلی سپاس.

سلام
بابت همه ی کمک هایتان ممنونم باورم نمیشد که اینهمه پذیرش شریع مقاله ام انجام پذیرد.
مجددا خیلی سپاس.

سلام نمی دونم این موسسه آرمان چطوری داره کار می کنه که در دانشگاهمون...

موسسه آرمان گفته: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵

با سلام خدمت شما
ما در موسسه آرمان تنها وظیفه خود را در قبال شما عزیزان انجام می دهیم.ممنون از لطف شما و دوستان گرامیتان.منتظر کارهای بیشتر از شما هستیم.با تشکر فراوان

با سلام خدمت شما
ما در موسسه آرمان تنها وظیفه خود را در قبال شما عزیزان انجام می دهیم.ممنون از لطف شما و دوستان گرامیتان.منتظر کارهای بیشتر از شما هستیم.با تشکر فراوان

سلام. سه تا مسئله را من در موسسه شما پسند کرد: 1: پول را اول نمی گیر...

موسسه آرمان گفته: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

با سلام خدمت شما
ممنون از شما بابت انتخاب موسسه.ما تنها وظیفه خود را در قبال شما فرهیختگان عزیز انجام می‌دهیم.با سپاس فراوان

با سلام خدمت شما
ممنون از شما بابت انتخاب موسسه.ما تنها وظیفه خود را در قبال شما فرهیختگان عزیز انجام می‌دهیم.با سپاس فراوان

سلام از اینکه به گروه شما اطمینان کردم خوشحالم. انشاالله همیشه موفق...

موسسه آرمان گفته: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

با سلام خدمت شما همراه گرامی
ممنون از شما برای اعتمادتان به موسسه آرمان.در تمامی مراحل همراهتان هستیم.با تشکر

با سلام خدمت شما همراه گرامی
ممنون از شما برای اعتمادتان به موسسه آرمان.در تمامی مراحل همراهتان هستیم.با تشکر

سیروسی گفته: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

سلام
نمی دونم این موسسه آرمان چطوری داره کار می کنه که در دانشگاهمون کلا اسم موسسه شماست و همه از پشتیبانی خوبتون دارند تعریف می کنند.
منم هفته ی بعد مقالمو می فرستم البته 2 بار موسسه تون زنگ زدم واقعا کیف کردم به معنای واقعی کلمه.
دست مریزاد.

سلام
نمی دونم این موسسه آرمان چطوری داره کار می کنه که در دانشگاهمون کلا اسم موسسه شماست و همه از پشتیبانی خوبتون دارند تعریف می کنند.
منم هفته ی بعد مقالمو می فرستم البته 2 بار موسسه تون زنگ زدم واقعا کیف کردم به معنای واقعی کلمه.
دست مریزاد.

جنگلیان گفته: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

سلام.
سه تا مسئله را من در موسسه شما پسند کرد:
1: پول را اول نمی گیرید مثل خیلی از موسسات.
2: نگارش مقاله را انجام نمی دهید و فقط مقاله ای که خود استاد یا دانشجو زحمت کشیده را چاپ می کنید.
3: پاسخگویی ماورای انتظار کارشناسانتان. این بخش فوق العاده بود.

ممنونم بخاطر زحماتتان.

سلام.
سه تا مسئله را من در موسسه شما پسند کرد:
1: پول را اول نمی گیرید مثل خیلی از موسسات.
2: نگارش مقاله را انجام نمی دهید و فقط مقاله ای که خود استاد یا دانشجو زحمت کشیده را چاپ می کنید.
3: پاسخگویی ماورای انتظار کارشناسانتان. این بخش فوق العاده بود.

ممنونم بخاطر زحماتتان.

مهدی حسینیان گفته: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

سلام
از اینکه به گروه شما اطمینان کردم خوشحالم.
انشاالله همیشه موفق و موید باشید.

سلام
از اینکه به گروه شما اطمینان کردم خوشحالم.
انشاالله همیشه موفق و موید باشید.

با سلام و عرض ادب من مقاله خودم رو نوشتم و آماده ارسال هست. طبق نظر ا...

موسسه آرمان گفته: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

با سلام خدمت شما دوست گرامی
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال نمایید تا پیگیری های لازم صورت گیرد.با تشکر فراوان

با سلام خدمت شما دوست گرامی
لطفا درخواست خود را از طریق ایمیل ارسال نمایید تا پیگیری های لازم صورت گیرد.با تشکر فراوان

shahab گفته: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

با سلام و عرض ادب
من مقاله خودم رو نوشتم و آماده ارسال هست. طبق نظر اساتیدم این مقاله از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست(هر دو استاد راهنما و مشاورم استاد تمام دانشگاه تهران هستن). دوست دارم مقاله در کمترین زمان و در مجلات با ایمپکت فکتور بالا چاپ بشه. سوال من از شما دوستان عزیز موسسه آرمان این هست که معمولا بازه زمانی چقدر هست؟ و در کدام مجلات و با چه ایمپکت فاکتوری چاپ میکنید؟
مقاله من در زمینه مدلسازی ریاضی در زنجیره تامین هست.

با سپاس

با سلام و عرض ادب
من مقاله خودم رو نوشتم و آماده ارسال هست. طبق نظر اساتیدم این مقاله از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست(هر دو استاد راهنما و مشاورم استاد تمام دانشگاه تهران هستن). دوست دارم مقاله در کمترین زمان و در مجلات با ایمپکت فکتور بالا چاپ بشه. سوال من از شما دوستان عزیز موسسه آرمان این هست که معمولا بازه زمانی چقدر هست؟ و در کدام مجلات و با چه ایمپکت فاکتوری چاپ میکنید؟
مقاله من در زمینه مدلسازی ریاضی در زنجیره تامین هست.

با سپاس