موسسه آرمان

A   R   M   A   N

صفحه اصلی

موسسه تحقیقاتی آرمان با سالها تجربه تمامی خدمات تحقیقاتی را جز نگارش و مشاوره مقاله و پایان نامه گرد هم آورده است و از نظر ما چنین کاری سرقت اندیشه است.

تبلیغ ما عمل ماست و بر آن مفتخریم که رضایت کاربران را با خود همراه داریم.

کمترین زمان, بهترین مجله و مناسب ترین هزینه هدف ما در انتخاب مجله برای چاپ مقالات شماست.

هزینه اکسپت مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی

  مجلات علمی پژوهشی خارجی   20 شهریور 1396 - 15:19
86 100 35.9
هزینه اکسپت مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی

مقالات علمی پژوهشی داخلی چیست

به عمل و تولیدی كه به دنبال کشف حقايق و یا جستجوی قسمتی از معارف و انتشار آن در  ميان مردم و برای حل مشكلي يا نظریه ای در رابطه با موضو ع هاي علمي، از طريق مطالعه اي نظام مند، براي يافتن روابط اجتماعي ميان پديده هاي طبيعي به دست آيد و دارای دو خصلت اصالت و ابداع باشد و نتايج آنها به كاربردها، روشها و مفاهيم و مشاهدات جديد در زمينه علمي با هدف پيشبرد مرزهاي علمي و فن آوري منجر گردد، علمي- پژوهشي قلمداد مي شود.

در حالت کلی می توان گفت که: مقالات علمی- پژوهشی به مقالاتی اطلاق می شود که بر پایه پژوهش های توصیفی یا آزمایشی تدوین می شوند.

هدف از نوشتن مقاله علمی پژوهشی، جستجوی حقایق  و انتشار آن می باشد. به بیان دیگر به پژوهش هایی که نتایج آنها به کاربردها، روشها و مفاهیم و مشاهدات جدید در زمینه علمی با هدف پیشبرد مرزهای علمی و فن آوری منجر گردد، علمی پژوهشی گفته می شود. ایجاد یک استدلال هدف اصلی این مقالات است. مخاطبين اصلي مجلات علمی پژوهشي، اساتيد دانشگاهها، دانشجويان دوره هاي دكتري و كارشناسي ارشد، پژوهشگران شاغل در مراكز علمي، تحقيقاتي و توليدي هستند.

هزینه اکسپت مقاله در مجلات علمی پژوهشی خارجی

در این بخش برای اطلاع شما عزیزان نگاه کلی به قیمت مجلات علمی پژوهشی خارجی و مدت زمان پذیرش و اکسپت تا چاپ مقاله انداخته ایم.

شایان ذکر است قیمت اکسپت و چاپ مقاله در مجلات و ژورنالها تقریبی بوده و شما عزیزان برای اطلاع دقیق از قیمت آنها با کارشناسان ما در موسسه آرمان تماس حاصل نمایید.

ما در موسسه آرمان می توانیم مقالات ارزشمندتان را به صورت تضمینی در مجلات معتیر علمی پژوهشی خارجی یا اینترنشنال (International)  پذیرش و چاپ نماییم. زمان پذیرش در این مجلات مقداری کمتر از مجلات دیگر است. این ژورنال ها  بیشتر به صورت ماهانه و یا دوماهانه چاپ می گردند.

هزینه اکسپت و چاپ مقاله در مجلات  علمی پژوهشی خارجی( اینترنشنال) نسبت به بقیه مجلات کمتر بوده و حدود 300 هزار تا 550 هزار تومان متغییر است.

زمان اکسپت و پذیرش مقاله علمی پژوهشی خارجی بین 2 تا 3 هفته متغیر بوده و زمان چاپ آن بستگی به مجله انتخابی متاقضی دارد.

موسسه پژوهشی تحقیقاتی آرمان آمادگی خود را برای پذیرش و چاپ تضمینی و ارزان مقاله هایتان در مجلات علمی پژوهشی خارجی اعلام می دارد.

شما می توانید با شماره تلفن کارشناس موسسه تماس حاصل نمایید و یا اینکه درخواست خود را از طریق قسمت ثبت سفارش برای ما ارسال نمایید تا همکاران ما در اسرع وقت جوابگوی شما عزیزان باشند.

سفارش اکسپت سریع مقاله
نظرات

سلام میخواستم بدونم هزینه ی نگارش و چاپ مقالات علمی پژوهشی چقدر میباشد...

موسسه آرمان 4 مهر 1397 - 09:24

باسلام خدمت شما..موسسه ما خدمات نگارشی ندارد اما اگر پایان نامه داشته باشید ما برای استخراج و چاپ مقاله در خدمتتان هستیم.ممنون میشم درخواستتان را برای ما از طریق ایمیل journal.arman@gmail.com ارسال نمایید.با تشکر

باسلام خدمت شما..موسسه ما خدمات نگارشی ندارد اما اگر پایان نامه داشته باشید ما برای استخراج و چاپ مقاله در خدمتتان هستیم.ممنون میشم درخواستتان را برای ما از طریق ایمیل journal.arman@gmail.com ارسال نمایید.با تشکر

ترانه گفته: 4 مهر 1397 - 09:10

سلام میخواستم بدونم هزینه ی نگارش و چاپ مقالات علمی پژوهشی چقدر میباشد؟

سلام میخواستم بدونم هزینه ی نگارش و چاپ مقالات علمی پژوهشی چقدر میباشد؟

سلام ابا مجله ای دارید که با زیر ۵۰۰ خزار بشه توشکن مقاله چاپ کرد و ب...

موسسه آرمان گفته: 8 اردیبهشت 1397 - 17:45

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص چاپ مقاله از طریق ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص چاپ مقاله از طریق ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Razavi گفته: 8 اردیبهشت 1397 - 05:15

سلام
ابا مجله ای دارید که با زیر ۵۰۰ خزار بشه توشکن مقاله چاپ کرد و برای مصاحبه به دردم بخوره؟
ببشتر از اون وسعم نمی رسه

سلام
ابا مجله ای دارید که با زیر ۵۰۰ خزار بشه توشکن مقاله چاپ کرد و برای مصاحبه به دردم بخوره؟
ببشتر از اون وسعم نمی رسه

باسلام.باعث خوشحالی ماست که توانستیم اینگونه نقشی در مصاحبه دکتری داشت...

نعیمه گفته: 26 اسفند 1396 - 22:06

سلام. ببخشید اسم مجله چی هستش؟ یا اینکه کدوم انتشاراتی هستش؟
واقعا با 850.000 میشه یه مقاله در مجله ی خوب اروپایی مقاله چاپ کرد؟

سلام. ببخشید اسم مجله چی هستش؟ یا اینکه کدوم انتشاراتی هستش؟
واقعا با 850.000 میشه یه مقاله در مجله ی خوب اروپایی مقاله چاپ کرد؟

سلام پارسال یک مقاله ای از همکالاسی های من را در یک مجله ی علمی پژوهشی...

موسسه آرمان گفته: 2 اسفند 1396 - 20:17

باسلام.باعث خوشحالی ماست که توانستیم اینگونه نقشی در مصاحبه دکتری داشته باشیم.بله ما همچنان با آن مجله با همان قیمت به صورت تضمینی همکاری داریم که می توانیم در خدمت شما دوستان باشیم.

باسلام.باعث خوشحالی ماست که توانستیم اینگونه نقشی در مصاحبه دکتری داشته باشیم.بله ما همچنان با آن مجله با همان قیمت به صورت تضمینی همکاری داریم که می توانیم در خدمت شما دوستان باشیم.

تموسا گفته: 2 اسفند 1396 - 04:57

سلام پارسال یک مقاله ای از همکالاسی های من را در یک مجله ی علمی پژوهشی خارجی چاپ کردید که با همون تونست در مصاحبه قبول شه فکر کنم کشور سوئد بودش. باهاش الان هم کار میکنید و آیا قیمت ها همون 850.000 سابق است؟

سلام پارسال یک مقاله ای از همکالاسی های من را در یک مجله ی علمی پژوهشی خارجی چاپ کردید که با همون تونست در مصاحبه قبول شه فکر کنم کشور سوئد بودش. باهاش الان هم کار میکنید و آیا قیمت ها همون 850.000 سابق است؟

با سلام بنده از پایان نامه ام دفاع کرده ام و میخواستم از متنش یه مقاله...

موسسه آرمان گفته: 19 بهمن 1396 - 18:48

با سلام خدمت شما فرهیخته گرامی
باعث افتخار ماست که موسسه آرمان را انتخاب نموده اید.
ممنون میشویم اگر تمام درخواست خود نسبت به نوع مجله و مقطع تحصیلی و بازه زمانی و رشته و گرایش تحصیلی و نوع دانشگاه و چکیده مقاله و شماره تماس خود را به صورت کامل برای ما ایمیل نمایید.تا بتوانیم به نحو احسنت شما را راهنمایی کنیم
با تشکر فراوان

با سلام خدمت شما فرهیخته گرامی
باعث افتخار ماست که موسسه آرمان را انتخاب نموده اید.
ممنون میشویم اگر تمام درخواست خود نسبت به نوع مجله و مقطع تحصیلی و بازه زمانی و رشته و گرایش تحصیلی و نوع دانشگاه و چکیده مقاله و شماره تماس خود را به صورت کامل برای ما ایمیل نمایید.تا بتوانیم به نحو احسنت شما را راهنمایی کنیم
با تشکر فراوان

روحی گفته: 19 بهمن 1396 - 06:45

با سلام بنده از پایان نامه ام دفاع کرده ام و میخواستم از متنش یه مقاله برا ISI اکسپت و چاپ بگیرین. لطفا" هزینه تمام شده و مدت زمان اجراش رو بفرمایین.

با سلام بنده از پایان نامه ام دفاع کرده ام و میخواستم از متنش یه مقاله برا ISI اکسپت و چاپ بگیرین. لطفا" هزینه تمام شده و مدت زمان اجراش رو بفرمایین.

محسن گفته: 16 بهمن 1396 - 00:59

سلام
ضمن تشکر از سایت خوب و مفیدتان. میخواستم بدونم میشه مقالات حقوق رو هم در isi ثبت کرد.ضمناً خودتون هم موضوع و مقاله در زمینه حقوق دارید. هزینه رو هم اگر بگید ممنون میشم.

سلام
ضمن تشکر از سایت خوب و مفیدتان. میخواستم بدونم میشه مقالات حقوق رو هم در isi ثبت کرد.ضمناً خودتون هم موضوع و مقاله در زمینه حقوق دارید. هزینه رو هم اگر بگید ممنون میشم.

علی گفته: 13 بهمن 1396 - 11:32

سلام لطفا هزینه پذیرش مقاله حسابداری در داخل چقده وچند وقته انجام میشه. مرسی

سلام لطفا هزینه پذیرش مقاله حسابداری در داخل چقده وچند وقته انجام میشه. مرسی

سعید گفته: 13 بهمن 1396 - 03:51

سلام
ببخشید 4مقاله از پایان نامم دارم می خواستم راهنمایی کنید چگونه در مجلات داخلی چاپ کنم و هزینش چقدر است.
ممنونم.

سلام
ببخشید 4مقاله از پایان نامم دارم می خواستم راهنمایی کنید چگونه در مجلات داخلی چاپ کنم و هزینش چقدر است.
ممنونم.

سلام می خواستم هزینه چاپ یک مقاله علمی پژ وهشی در رشته الهیات در یکی...

موسسه آرمان گفته: 11 بهمن 1396 - 21:32

باسلام خدمت شما.ممنون میشم درخواستتان را از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.با تشکر

باسلام خدمت شما.ممنون میشم درخواستتان را از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.با تشکر

عطا گفته: 11 بهمن 1396 - 20:13

سلام
می خواستم هزینه چاپ یک مقاله علمی پژ وهشی در رشته الهیات در یکی از مجلات معتبر خارجی را بفرمایید .باتشکر

سلام
می خواستم هزینه چاپ یک مقاله علمی پژ وهشی در رشته الهیات در یکی از مجلات معتبر خارجی را بفرمایید .باتشکر

نصیری گفته: 10 بهمن 1396 - 03:19

سلام
2 تا مقاله از بنده در یک مجله ی اتریشی زحمت چاپش را کشیدید واقعا ممنونم خیلی کارم راه افتاد هم کشورش خوب بود و هم 2 نمره ی کمل را گرفتم. البته تماس گرفتم تشکر کنم که نتونستم بگیرم و پشت خط بودم. بازم خیلی مرسی داری موسسه آرمان و خسته نباشید.

سلام
2 تا مقاله از بنده در یک مجله ی اتریشی زحمت چاپش را کشیدید واقعا ممنونم خیلی کارم راه افتاد هم کشورش خوب بود و هم 2 نمره ی کمل را گرفتم. البته تماس گرفتم تشکر کنم که نتونستم بگیرم و پشت خط بودم. بازم خیلی مرسی داری موسسه آرمان و خسته نباشید.

با سلام وقت بخیر من چطور میتونم در خصوص ترجمه ، پذیرش ،چاپ و هزینه...

موسسه آرمان گفته: 9 بهمن 1396 - 18:57

باسلام خدمت شما.لطفا با شماره موسسه که در سایت آمده و یا از طریق ایمیل موسسه درخواستتان را برای ما ارسال نمایید.تا کارشناسان ما جوابگوی شما باشند.ایمیل موسسه: journal.arman@gmail.com
در خدمتتان هستیم

باسلام خدمت شما.لطفا با شماره موسسه که در سایت آمده و یا از طریق ایمیل موسسه درخواستتان را برای ما ارسال نمایید.تا کارشناسان ما جوابگوی شما باشند.ایمیل موسسه: journal.arman@gmail.com
در خدمتتان هستیم

Eli گفته: 9 بهمن 1396 - 03:33

با سلام وقت بخیر
من چطور میتونم در خصوص ترجمه ، پذیرش ،چاپ و هزینه مقاله مورد نظرم اطلاعات کسب کنم؟

با سلام وقت بخیر
من چطور میتونم در خصوص ترجمه ، پذیرش ،چاپ و هزینه مقاله مورد نظرم اطلاعات کسب کنم؟

سلام وقتتون بخیر میخاستم سوال کنم هزینه اکسپت مقاله علمی پژوهشی خارجی...

موسسه آرمان گفته: 18 دی 1396 - 23:10

با سلام خدمت شما.هزینه پذیرش و چاپ در مجله علمی پژوهشی خارجی بین 500 تا 750 تومان می باشد که تضمین
پذیرش در این مجلات بالاست.لطفا درخواستتان را از ایمیل برای کارشناسان ما ارسال نمایید

با سلام خدمت شما.هزینه پذیرش و چاپ در مجله علمی پژوهشی خارجی بین 500 تا 750 تومان می باشد که تضمین
پذیرش در این مجلات بالاست.لطفا درخواستتان را از ایمیل برای کارشناسان ما ارسال نمایید

احمدرضا گفته: 11 دی 1396 - 12:07

با سلام
وقت شما بخیر، میخواستم بدونم هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی نمایه دار چقدره؟ واینکه چقدر به طور تضمینی طول میکشه؟
ممنونم

با سلام
وقت شما بخیر، میخواستم بدونم هزینه چاپ مقاله علمی پژوهشی نمایه دار چقدره؟ واینکه چقدر به طور تضمینی طول میکشه؟
ممنونم

با سلام .یک مقاله داشتم می خواستم در اسکوپوس managment sciences کشور و...

موسسه آرمان گفته: 4 دی 1396 - 00:40

باسلام خدمت شما.لطفا نام و سایت و issn مجله درخواستی تان را برای بررسی بیشتر از طریق ایمیل موسسه برای کارشناسان مان ارسال نمایید تا پس از بررسی نتیجه خدمتتان ارسال گردد.ممنون

باسلام خدمت شما.لطفا نام و سایت و issn مجله درخواستی تان را برای بررسی بیشتر از طریق ایمیل موسسه برای کارشناسان مان ارسال نمایید تا پس از بررسی نتیجه خدمتتان ارسال گردد.ممنون

بدخشان گفته: 2 دی 1396 - 16:55

با سلام .یک مقاله داشتم می خواستم در اسکوپوس managment sciences کشور ونزوئلا چاپ بشه .....هزینه چاپش چقدر میشه

با سلام .یک مقاله داشتم می خواستم در اسکوپوس managment sciences کشور ونزوئلا چاپ بشه .....هزینه چاپش چقدر میشه

سلام وقتتون بخیر میخاستم سوال کنم هزینه اکسپت مقاله علمی پژوهشی خارجی...

موسسه آرمان گفته: 16 آذر 1396 - 19:16

با سلام خدمت شما فرهیخته گرامی.هزینه اکسپت و چاپ تضمینی در مجلات علمی پژوهشی خارجی تنها 500 هزار تومان می باشد که داوری آن حدود 2 هفته می باشد.از طریق ایمیل هم به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد.ممنون از همراهیتان

با سلام خدمت شما فرهیخته گرامی.هزینه اکسپت و چاپ تضمینی در مجلات علمی پژوهشی خارجی تنها 500 هزار تومان می باشد که داوری آن حدود 2 هفته می باشد.از طریق ایمیل هم به درخواست شما پاسخ داده خواهد شد.ممنون از همراهیتان

آتوسا گفته: 16 آذر 1396 - 02:14

سلام وقتتون بخیر
میخاستم سوال کنم هزینه اکسپت مقاله علمی پژوهشی خارجی برای رشته مهندسی صنایع چقدراست؟و همچنین مدت زمان پذیرش چقد طول میکشه؟

سلام وقتتون بخیر
میخاستم سوال کنم هزینه اکسپت مقاله علمی پژوهشی خارجی برای رشته مهندسی صنایع چقدراست؟و همچنین مدت زمان پذیرش چقد طول میکشه؟

امین صفری گفته: 11 آذر 1396 - 07:24

سلام.
کارشناس محترم موسسه آرمان
مجلاتی که معرفی کردید برخلاف موسسات دیگه همشونو دانشگاهمون تایید کردند اما اتریش که فرمودید و هزینه اش نیز فقط 550 هزار هستش بنظرم خیلی خوبه. فکر کنم همه ی بچه های کلاسمون هم همینو انتخاب کنند.
مجله ی اروپایی و اونم در اتریش با 550 هزار و تخصصی مدیریت واقعا عالیه.
ممنون

سلام.
کارشناس محترم موسسه آرمان
مجلاتی که معرفی کردید برخلاف موسسات دیگه همشونو دانشگاهمون تایید کردند اما اتریش که فرمودید و هزینه اش نیز فقط 550 هزار هستش بنظرم خیلی خوبه. فکر کنم همه ی بچه های کلاسمون هم همینو انتخاب کنند.
مجله ی اروپایی و اونم در اتریش با 550 هزار و تخصصی مدیریت واقعا عالیه.
ممنون

سلام وقتتون بخیر باشه؛میخواستم خدمتتون عرض کنم برای پذیرش مقاله در مجل...

موسسه آرمان گفته: 2 آبان 1396 - 16:38

با سلام خدمت شما دوست عزیز.ما مجلات تخصصی در رشته حقوق هم داریم که تضمینی هستند.و قیمت آنها از 500هزار تومان به بالا می باشد.لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل برایمان ارسال نمایید.با تشکر از شما.

با سلام خدمت شما دوست عزیز.ما مجلات تخصصی در رشته حقوق هم داریم که تضمینی هستند.و قیمت آنها از 500هزار تومان به بالا می باشد.لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل برایمان ارسال نمایید.با تشکر از شما.

ایمان گفته: 2 آبان 1396 - 00:17

سلام وقتتون بخیر باشه؛میخواستم خدمتتون عرض کنم برای پذیرش مقاله در مجله های علمی و پژوهشی خارجی تخصص حقوق هزینه چقدر میباشد؟ زمان پذیرش چه مدت میباشد؟باتشکرفراوان

سلام وقتتون بخیر باشه؛میخواستم خدمتتون عرض کنم برای پذیرش مقاله در مجله های علمی و پژوهشی خارجی تخصص حقوق هزینه چقدر میباشد؟ زمان پذیرش چه مدت میباشد؟باتشکرفراوان

سلام ضمن تشکر از سایت خوبتان و طراحی بسیار جالبی که داشتید لطفا بفرما...