موسسه آرمان

A   R   M   A   N

صفحه اصلی

موسسه تحقیقاتی آرمان با سالها تجربه تمامی خدمات تحقیقاتی را جز نگارش و مشاوره مقاله و پایان نامه گرد هم آورده است و از نظر ما چنین کاری سرقت اندیشه است.

تبلیغ ما عمل ماست و بر آن مفتخریم که رضایت کاربران را با خود همراه داریم.

کمترین زمان, بهترین مجله و مناسب ترین هزینه هدف ما در انتخاب مجله برای چاپ مقالات شماست.

اکسپت مقالات علمی پژوهشی داخلی

  پذیرش و چاپ مقاله   14 شهریور 1396 - 08:57
90 100 61.8
اکسپت مقالات علمی پژوهشی داخلی

 تعریف مقالات علمی پژوهشی داخلی

مقالات علمی پژوهشی یا همان پژوهشنامه به مقاله ای گفته می شود که بر پایه پژوهش های توصیفی یا آزمایشی انجام گیرد. به بیانی روشن تر به پژوهش هایی که نتایج آنها به کاربردها، روشها و مفاهیم و مشاهدات جدید در زمینه علمی با هدف پیشبرد مرزهای علمی و فن آوری منجر گردد، علمی پژوهشی گفته می شود. اساتید دانشگاه ها ،دانشجویان ،پژوهشگران مراکز علمی، تولیدی و تحقیقاتی از جمله مخاطبان اصلی این مجلات هستند.

همانطور که از نام آن مشخص است  مقالات علمی پژوهشی داخلی اغلب در مجله های تخصصی مرتبط به ان پژوهش اکسپت و چاپ می گردد در این نوع مجلات رعایت اصل اختصار و خلاصه نویسی در تدوین مقالات بسیار ضروری است. با این حال نتایج یک پژوهش علمی در مقاله باید به گونه ای گرداوری شود که در آن هیچ یک از جنبه های مهم پژوهش از قلم نیافتند.

نشریات علمی پژوهشی داخلی که مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت هستند اکثرا توسط یکی از دانشگاه های معتبر ایران چاپ شده و از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند. به طوری که هم اکنون اهمیت و اعتبار این گونه نشریات در حد نشریات معتبر JCR می باشد. مقالات علمی پژوهشی داخلی هرچند از نظر اعتبار بین المللی جایگاهی پایین تر از مقالات ISI و ISC  وScopus دارند لیکن در کشور ما از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند. دلیل این امر شناخت کامل پژوهشگران و دانشگاه های کشوران از نشریات علمی پژوهشی داخلی هستند. اکسپت و چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی هم اکنون می تواند در حد تضمین یک دانشجو برای پذیرش در مقطع دکتری خیلی از دانشگاه های معتبر ایفای نقش نماید.

اکسپت مقاله علمی پژوهشی داخلی

در صورتی که شما برای فراغت از تحصیل، قبولی در دوره دکتری و … نیاز به اکسپت مقاله علمی پژوهشی دارید کافی است درخواست خود را برای ما ارسال نمایید. تیم تخصصی اکسپت و چاپ مقاله آرمان پس از بررسی مقاله شما، نشریات مرتبط با زمینه تخصصی را به شما پیشنهاد می‌دهند. شما می توانید خود نیز لیست مجله یا مجلات علمی پژوهشی دلخواه خود را برای اخذ اکسپت و چاپ مقاله علمی پژوهشی خود انتخاب فرمایید. تا همکاران ما مقاله شما را جهت اکسپت و چاپ به مجله مورد تاییدی از طرف شما ارسال نمایند و پیگیری های لازم جهت اکسپت مقاله هایتان انجام گیرد. فرآیند اخذ پذیرش مقالات علمی پژوهشی در نشریات مختلف متفاوت است.

شما برای ارسال مقاله خود به مجله مورد نظرتان باید شرایط زیر را مد نظر قرار دهید:

  1. معرفی یک داور جهت داوری مقاله خود (نام و نام خانوادگی، درجه علمی، سازمان محل خدمت، شماره تماس و آدرس ایمیل)
  2. ایمیل تمامی نویسندگان
  3. مشخص کردن درجه علمی تمام نویسندگان
  4. تلفن تماس تمامی نویسندگان
  5. مشخص کردن نویسنده مسئول
  6. چکیده مقاله به انگلیسی

شما پژوهشگران عزیز می توانید از اصل بودن و یا جعلی بودن مجلات نیز از طریق نام نشریه و لینکی که در ابتدا در اختیارتان قرار می دهیم اطمینان حاصل نمایید.

همچنین ما به شما این اطمینان را می دهیم که شما کمترین مبلغ جهت اخذ پذیرش مقاله علمی پژوهشی و چاپ آن را خواهید پرداخت.

اگر به دنبال اکسپت مقاله علمی پژوهشی خود در یک ژورنال معتبر هستید، اگر میخواهید مقاله خود را با صرف کمترین زمان و هزینه چاپ کنید، موسسه آرمان به شما این اطمینان را می دهد که در کار خود از بهترین هاست و انتخابی مناسب برای شما دانش پژوهان عزیز می باشد.

شما می توانید برای آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان خبره ما در بخش اکسپت و چاپ مقاله تماس بگیرید و یا درخواست خود را از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن با شما تماس حاصل نمایند.

سفارش اکسپت سریع مقاله
نظرات

با سلام ببخشید هزینه برای اکسپت مقاله در مجلات پزشکی داخلی چقدر هس و...

موسسه آرمان گفته: 20 مرداد 1397 - 10:05

باسلام خدمت شما.ممنون میشم درخواستتان را به صورت کامل برای همکاران ما به journal.arman@gmail.com ارسال نمایید تا همکاران ما اطلاعات کافی را در خدمتتان قرار دهند.با تشکر قراوان از انتخاب موسسه آرمان.

باسلام خدمت شما.ممنون میشم درخواستتان را به صورت کامل برای همکاران ما به journal.arman@gmail.com ارسال نمایید تا همکاران ما اطلاعات کافی را در خدمتتان قرار دهند.با تشکر قراوان از انتخاب موسسه آرمان.

مینا گفته: 18 مرداد 1397 - 17:19

با سلام ببخشید هزینه برای اکسپت مقاله در مجلات پزشکی داخلی چقدر هس و اینکه اگر مجله ای مد نظرمان باشه امکان اکسپت گرفتنش در مدت کوتاه تر امکان پذیر هست ؟ اگر راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم

با سلام ببخشید هزینه برای اکسپت مقاله در مجلات پزشکی داخلی چقدر هس و اینکه اگر مجله ای مد نظرمان باشه امکان اکسپت گرفتنش در مدت کوتاه تر امکان پذیر هست ؟ اگر راهنمایی بفرمایید سپاسگزارم

با سلام . دانشجوی دکتری روانشناسی هستم نیاز به پذیرش سریع مقاله ام در...

موسسه آرمان گفته: 19 تیر 1397 - 15:02

باسلام خدمت شما جناب دکتر بزرگوار.ممنون میشم اگر درخواست خود را به صورت کامل از طریق gmail موسسه برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا بررسی های لازم صورت گیرد.با تشکر

باسلام خدمت شما جناب دکتر بزرگوار.ممنون میشم اگر درخواست خود را به صورت کامل از طریق gmail موسسه برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا بررسی های لازم صورت گیرد.با تشکر

غلامرضا میرزایی گفته: 18 تیر 1397 - 11:11

با سلام . دانشجوی دکتری روانشناسی هستم نیاز به پذیرش سریع مقاله ام در یکی از مجلات معتبر علمی پژوهشی داخلی دارم. لطفا درباره مراحل ارسال مقاله و زمان دریافت پذیرش و هزینه آن بنده را راهنمایی فرمایید. باتشکر

با سلام . دانشجوی دکتری روانشناسی هستم نیاز به پذیرش سریع مقاله ام در یکی از مجلات معتبر علمی پژوهشی داخلی دارم. لطفا درباره مراحل ارسال مقاله و زمان دریافت پذیرش و هزینه آن بنده را راهنمایی فرمایید. باتشکر

سلام.دانشجوی دکترای ادبیات فارسی هستم. مقاله ای رو آماده دارم میخوام...

موسسه آرمان گفته: 13 تیر 1397 - 12:24

باسلام خدمت شما.ممنون میشم درخواستتان را از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایید تا بتوانیم در خدمتتان باشیم

باسلام خدمت شما.ممنون میشم درخواستتان را از طریق ایمیل برای ما ارسال نمایید تا بتوانیم در خدمتتان باشیم

معصومه ب گفته: 13 تیر 1397 - 11:48

سلام.دانشجوی دکترای ادبیات فارسی هستم. مقاله ای رو آماده دارم میخوام برام پذیرش بگیرید با موضوع ادبیات معاصر ، البته حتما باید مجله مورد تایید وزارت علوم باشه .لطفا اگه می تونید بهم پیام بدید . سپاس !

سلام.دانشجوی دکترای ادبیات فارسی هستم. مقاله ای رو آماده دارم میخوام برام پذیرش بگیرید با موضوع ادبیات معاصر ، البته حتما باید مجله مورد تایید وزارت علوم باشه .لطفا اگه می تونید بهم پیام بدید . سپاس !

سلام هزینه چاپ مقاله در فصلنامه های مدیریتی و بازاریابی چقدر هست؟و چ...

موسسه آرمان گفته: 7 تیر 1397 - 11:29

باسلام خدمت شما.هزینه ها در مجلات داخلی از 800 هزار تومان به بالا نسبت به نوع مجله متفاوت است.و بازه زمانی داوری آنها نیز متغییر می باشد.ممنون میشم برای دسترسی به مجلات به کارشناسان ما در موسسه ایمیل ارسال نمایید تا شمارا دقیق تر راهنمایی نمایند

باسلام خدمت شما.هزینه ها در مجلات داخلی از 800 هزار تومان به بالا نسبت به نوع مجله متفاوت است.و بازه زمانی داوری آنها نیز متغییر می باشد.ممنون میشم برای دسترسی به مجلات به کارشناسان ما در موسسه ایمیل ارسال نمایید تا شمارا دقیق تر راهنمایی نمایند

محمدی گفته: 6 تیر 1397 - 21:45

سلام
هزینه چاپ مقاله در فصلنامه های مدیریتی و بازاریابی چقدر هست؟و چقدر زمان!

سلام
هزینه چاپ مقاله در فصلنامه های مدیریتی و بازاریابی چقدر هست؟و چقدر زمان!

سلام. این موسسه را به منم آقای دکنر مرتضوی معرفی کرد 2 ساله باهاشون هم...

موسسه آرمان گفته: 2 تیر 1397 - 09:30

باسلام.ممنون از شما و آقای دکتر مرتضوی محترم .خوشحالیم که توانسته ایم سالیان مورد تایید شما واقع شویم.ممنون از خداوند متعال و شما آرمانی های عزیز.

باسلام.ممنون از شما و آقای دکتر مرتضوی محترم .خوشحالیم که توانسته ایم سالیان مورد تایید شما واقع شویم.ممنون از خداوند متعال و شما آرمانی های عزیز.

منم واقعا ازتون ممنونم. دیگه آرمان معلومه در کل ایران یه برند بسیار مع...

موسسه آرمان گفته: 2 تیر 1397 - 09:29

باسلام خدمت شما.ممنون از تمام شما آرمانی های عزیز که همواره با ما بودید و به ما اجازه دادید اینگونه به شما خدمت نماییم.با تشکر از همگی شما فرهیخته گان محترم

باسلام خدمت شما.ممنون از تمام شما آرمانی های عزیز که همواره با ما بودید و به ما اجازه دادید اینگونه به شما خدمت نماییم.با تشکر از همگی شما فرهیخته گان محترم

موسسه محترم آرمان یک فرقی بین موسسه شما و بقیه موسسات هستش. همشون ادع...

بهزادیان گفته: 1 تیر 1397 - 09:48

سلام. این موسسه را به منم آقای دکنر مرتضوی معرفی کرد 2 ساله باهاشون همکاری میکنم غیر از خوبی هیچی واقعا ازشون ندیدم. عالی هستند

سلام. این موسسه را به منم آقای دکنر مرتضوی معرفی کرد 2 ساله باهاشون همکاری میکنم غیر از خوبی هیچی واقعا ازشون ندیدم. عالی هستند

خواستم مجدد تشکر کم بابت پذیرش سریع مقاله ام در مجله ی علمی پژوهشی داخ...

شیدایی گفته: 1 تیر 1397 - 09:45

منم واقعا ازتون ممنونم. دیگه آرمان معلومه در کل ایران یه برند بسیار معتبر در حوزه ی چاپ مقاله شده است. واقعا خیلی سپاسگزارم.

منم واقعا ازتون ممنونم. دیگه آرمان معلومه در کل ایران یه برند بسیار معتبر در حوزه ی چاپ مقاله شده است. واقعا خیلی سپاسگزارم.

با سلام چنانچه مقاله به فرمت مجله دلخواه درآمده باشد آیا موسسه در ار...

موسسه آرمان گفته: 23 خرداد 1397 - 16:11

باسلام خدمت شما
ممنون میشم هر درخواستی دارید را از طریق gmail موسسه برای کارشناسان ما ارسال نمایید و یا با شماره زیر تماس حاصل نمایید.با تشکر

باسلام خدمت شما
ممنون میشم هر درخواستی دارید را از طریق gmail موسسه برای کارشناسان ما ارسال نمایید و یا با شماره زیر تماس حاصل نمایید.با تشکر

لیلا گفته: 23 خرداد 1397 - 14:54

با سلام
چنانچه مقاله به فرمت مجله دلخواه درآمده باشد آیا موسسه در ارتباط با رایزنی با مجله علمی پژوهشی داخلی می تواند اقدامی انجام دهد؟
در صورت امکان لطفا هزینه را نیز اعلام نمایید.

با سلام
چنانچه مقاله به فرمت مجله دلخواه درآمده باشد آیا موسسه در ارتباط با رایزنی با مجله علمی پژوهشی داخلی می تواند اقدامی انجام دهد؟
در صورت امکان لطفا هزینه را نیز اعلام نمایید.

با سلام اکسپت مقالات علمی پژوهشی داخلی تضمینی است؟ هزینه رو می فرمای...

موسسه آرمان گفته: 19 خرداد 1397 - 18:14

باسلام خدمت شما.مجلات داخلی مورد تایید وزارتین به دلیل اعتبار بالایی که دارند بیشتر به محتوای مقاله بستگی دارد.اگر محتوای مقاله محکم باشد انشاالله ما هم کمک خواهیم کرد تا پذیرش مقاله تان را اخذ نماییم.هزینه در این مجلات از 800 تومان به بالا می باشد.لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درخواستتان را برای کارشناسان ما ایمیل نمایید.با تشکر فراوان

باسلام خدمت شما.مجلات داخلی مورد تایید وزارتین به دلیل اعتبار بالایی که دارند بیشتر به محتوای مقاله بستگی دارد.اگر محتوای مقاله محکم باشد انشاالله ما هم کمک خواهیم کرد تا پذیرش مقاله تان را اخذ نماییم.هزینه در این مجلات از 800 تومان به بالا می باشد.لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درخواستتان را برای کارشناسان ما ایمیل نمایید.با تشکر فراوان

پری گفته: 19 خرداد 1397 - 13:18

با سلام
اکسپت مقالات علمی پژوهشی داخلی تضمینی است؟
هزینه رو می فرمایید؟

با سلام
اکسپت مقالات علمی پژوهشی داخلی تضمینی است؟
هزینه رو می فرمایید؟

باسلام خدمت شما . من يك مقاله آماده براي چاپ براي مصاحبه دكتري سال ٩٧...

موسسه آرمان گفته: 3 خرداد 1397 - 13:58

باسلام خدمت شما.ممنون میشم اگر تمام درخواستتان را همراه با یک شماره تماس از طریق gmail موسسه ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.ایمیل موسسه: journal.arman@gmail.com

باسلام خدمت شما.ممنون میشم اگر تمام درخواستتان را همراه با یک شماره تماس از طریق gmail موسسه ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.ایمیل موسسه: journal.arman@gmail.com

مرجان گفته: 3 خرداد 1397 - 13:54

باسلام خدمت شما . من يك مقاله آماده براي چاپ براي مصاحبه دكتري سال ٩٧ در رشته جامعه شناسي ميخوام ميشه راهنمايي بفرماييد،

باسلام خدمت شما . من يك مقاله آماده براي چاپ براي مصاحبه دكتري سال ٩٧ در رشته جامعه شناسي ميخوام ميشه راهنمايي بفرماييد،

با سلام. بنده جهت دفاع از رساله نیازمند مقاله چاپ شده تا شهریور ماه هس...

موسسه آرمان گفته: 3 اردیبهشت 1397 - 18:00

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص چاپ مقاله از طریق ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات در خصوص چاپ مقاله از طریق ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پیمان گفته: 2 اردیبهشت 1397 - 17:31

با سلام. بنده جهت دفاع از رساله نیازمند مقاله چاپ شده تا شهریور ماه هستم. رشته روانشناسی. آیا امکان چاپ، نه پذیرش در این مدت مقدور است؟

با سلام. بنده جهت دفاع از رساله نیازمند مقاله چاپ شده تا شهریور ماه هستم. رشته روانشناسی. آیا امکان چاپ، نه پذیرش در این مدت مقدور است؟

سلام،ازپایان نامه ارشدم مقاله استخراج شده ومیخوام درکوتاه ترین زمان بر...

موسسه آرمان گفته: 28 فروردین 1397 - 20:52

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام. من یک مقاله در زمینه مدیریت کارآفرینی می خواهم به چاپ برسونم....

موسسه آرمان گفته: 28 فروردین 1397 - 20:52

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سلام،ازپایان نامه ارشدم مقاله استخراج شده ومیخوام درکوتاه ترین زمان بر...

موسسه آرمان گفته: 28 فروردین 1397 - 20:50

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

حسین گفته: 28 فروردین 1397 - 18:45

سلام،ازپایان نامه ارشدم مقاله استخراج شده ومیخوام درکوتاه ترین زمان برایم اکسپت وچاپ شود درمجلات داخلی جهت مصاحبه دکتری. لطفا بفرمایید باتوجه به زمان اندک امکان دارد شرایط وهزینه راهم اعلام کنید،ممنون

سلام،ازپایان نامه ارشدم مقاله استخراج شده ومیخوام درکوتاه ترین زمان برایم اکسپت وچاپ شود درمجلات داخلی جهت مصاحبه دکتری. لطفا بفرمایید باتوجه به زمان اندک امکان دارد شرایط وهزینه راهم اعلام کنید،ممنون

زهرا گفته: 27 فروردین 1397 - 22:16

با سلام. من یک مقاله در زمینه مدیریت کارآفرینی می خواهم به چاپ برسونم. ممکنه راهنمایی بفرمایید. چه مدتی طول میکشه تا پذیرش بگیرید؟ و هزینه اش چقدر می شود؟ ممنونم.

با سلام. من یک مقاله در زمینه مدیریت کارآفرینی می خواهم به چاپ برسونم. ممکنه راهنمایی بفرمایید. چه مدتی طول میکشه تا پذیرش بگیرید؟ و هزینه اش چقدر می شود؟ ممنونم.

حداقل زمانی که شما می تونید برای اکسپت با توجه به زمان مصاحبه دکترا چق...

موسسه آرمان گفته: 27 فروردین 1397 - 20:29

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

با سلام خدمت شما دوست عزیز.
برای دریافت اطلاعات لازم در خصوص چاپ مقاله، از طریق ادرس ایمیل journal.arman@gmail.com با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سجاد گفته: 27 فروردین 1397 - 00:37

حداقل زمانی که شما می تونید برای اکسپت با توجه به زمان مصاحبه دکترا چقدره، و هزینش رو هم بفرمایید ممنون میشم

حداقل زمانی که شما می تونید برای اکسپت با توجه به زمان مصاحبه دکترا چقدره، و هزینش رو هم بفرمایید ممنون میشم

خواستم مجدد تشکر کم بابت پذیرش سریع مقاله ام در مجله ی علمی پژوهشی داخ...

موسسه آرمان گفته: 14 فروردین 1397 - 19:57

باسلام خدمت شما.این باعث افتخار ماست که توانستیم همراه شما باشیم.ما منتظر کارهای بیشتر از شما فرهیخته گرامی هستیم

باسلام خدمت شما.این باعث افتخار ماست که توانستیم همراه شما باشیم.ما منتظر کارهای بیشتر از شما فرهیخته گرامی هستیم

با عرض سلام و وقت به خیر. آیا مقالات علمی-ترویجی هم قابل چاپ هستند یا...

موسسه آرمان گفته: 14 فروردین 1397 - 19:29

باسلام خدمت شما.بله امکان چاپ مقالات علمی ترویجی هم وجود دارد.لطفا درخواستتان را از طریق gmail موسسه برای ما ارسال نمایید تا بررسی و نتیجه خدمتتان اعلام گردد.

باسلام خدمت شما.بله امکان چاپ مقالات علمی ترویجی هم وجود دارد.لطفا درخواستتان را از طریق gmail موسسه برای ما ارسال نمایید تا بررسی و نتیجه خدمتتان اعلام گردد.

سودا گفته: 12 فروردین 1397 - 21:03

خواستم مجدد تشکر کم بابت پذیرش سریع مقاله ام در مجله ی علمی پژوهشی داخلی.
کارتون و پشتیبانی تون عالیه.
بهتون واقعا تبریک می گم.
راستشو بخواید فکر نمی کردم موسسه ای اینجوری با مسئولیت باشه و پیگیر.

خواستم مجدد تشکر کم بابت پذیرش سریع مقاله ام در مجله ی علمی پژوهشی داخلی.
کارتون و پشتیبانی تون عالیه.
بهتون واقعا تبریک می گم.
راستشو بخواید فکر نمی کردم موسسه ای اینجوری با مسئولیت باشه و پیگیر.

نوری گفته: 3 فروردین 1397 - 20:49

با عرض سلام و وقت به خیر. آیا مقالات علمی-ترویجی هم قابل چاپ هستند یا فقط مقالات علمی-پژوهشی چاپ می شود؟

با عرض سلام و وقت به خیر. آیا مقالات علمی-ترویجی هم قابل چاپ هستند یا فقط مقالات علمی-پژوهشی چاپ می شود؟

با عرض سلام و خسته نباشید از پایان نامه فوق یک اکسپت میخواستم و بعد چا...

موسسه آرمان گفته: 17 اسفند 1396 - 00:28

باسلام خدمت شما.ما می توانیم در ابتدا مجلات مرتبط با مقاله را خدمتتان معرفی نماییم تا شما بررسی های لازم را انجام داده و ما خدمات مرتبط را برای ارسال مقاله به مجله انجام دهیم.لطفا درخواستتان را از طریق gmail موسسه برای کارشناس ما ارسال نمایید.

باسلام خدمت شما.ما می توانیم در ابتدا مجلات مرتبط با مقاله را خدمتتان معرفی نماییم تا شما بررسی های لازم را انجام داده و ما خدمات مرتبط را برای ارسال مقاله به مجله انجام دهیم.لطفا درخواستتان را از طریق gmail موسسه برای کارشناس ما ارسال نمایید.

سلام دو تا سوال دارم اول اینکه اگه من خودم مقاله نوشته شده رو بهتون بد...

آرزو محمدی گفته: 16 اسفند 1396 - 09:42

با عرض سلام و خسته نباشید از پایان نامه فوق یک اکسپت میخواستم و بعد چاپ در یک مجله معتبر داخلی برای مصاحبه دکتری لطفا راهنمایی بفرمایید

با عرض سلام و خسته نباشید از پایان نامه فوق یک اکسپت میخواستم و بعد چاپ در یک مجله معتبر داخلی برای مصاحبه دکتری لطفا راهنمایی بفرمایید

با سلام و عرض ادب و آرزوی توفیق به عرض می رساند مقاله دارم در هفته اخ...

موسسه آرمان گفته: 15 اسفند 1396 - 18:41

باسلام خدمت شما.ما منتظر همکاری با شما فرهیخته محترم هستیم.این باعث افتحار موسسه آرمان است.موفق باشید.

باسلام خدمت شما.ما منتظر همکاری با شما فرهیخته محترم هستیم.این باعث افتحار موسسه آرمان است.موفق باشید.

جواد گفته: 15 اسفند 1396 - 05:10

با سلام و عرض ادب و آرزوی توفیق به عرض می رساند مقاله دارم در هفته اخر اسفندبرایتان بفرستم می شود کار های پذیرش و .. با سرعت انجام شود

با سلام و عرض ادب و آرزوی توفیق به عرض می رساند مقاله دارم در هفته اخر اسفندبرایتان بفرستم می شود کار های پذیرش و .. با سرعت انجام شود

با سلام مقاله دکتری رشته مدیریت در مجله علمی و پژوهشی وزارتی چه مدت طو...

موسسه آرمان گفته: 12 اسفند 1396 - 21:19

باسلام خدمت شما.بازه زمان داوری در مجلات داخلی متغییر و گاها زمانبر.اما ما به عنوان موسسه می توانیم این بازه زمانی را تا حدی کاهش دهیم و تمام تلاشمان بر این است تا زودتر و در بازه زمانی کوتاه به جواب برسیم.

باسلام خدمت شما.بازه زمان داوری در مجلات داخلی متغییر و گاها زمانبر.اما ما به عنوان موسسه می توانیم این بازه زمانی را تا حدی کاهش دهیم و تمام تلاشمان بر این است تا زودتر و در بازه زمانی کوتاه به جواب برسیم.

با سلام یه مقاله مدیریتی نوشتم اگه بخوام از شما برا اکسپت در مجلات دا...

موسسه آرمان گفته: 12 اسفند 1396 - 21:16

باسلام خدمت شما.ما می توانیم مجلات را در ابتدا خدمتتان معرفی نماییم و هر مجله ای مورد تاییدتان بود برای آن اقدام نماییم.ممنون میشم درخواستتان را به صورت کامل با رشته و گرایشتان برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا مجلات مرتبط با شریطشان خدمتتان معرفی گردد.

باسلام خدمت شما.ما می توانیم مجلات را در ابتدا خدمتتان معرفی نماییم و هر مجله ای مورد تاییدتان بود برای آن اقدام نماییم.ممنون میشم درخواستتان را به صورت کامل با رشته و گرایشتان برای کارشناسان ما ارسال نمایید تا مجلات مرتبط با شریطشان خدمتتان معرفی گردد.

محمد گفته: 12 اسفند 1396 - 08:54

با سلام مقاله دکتری رشته مدیریت در مجله علمی و پژوهشی وزارتی چه مدت طول میکشه ممنون

با سلام مقاله دکتری رشته مدیریت در مجله علمی و پژوهشی وزارتی چه مدت طول میکشه ممنون

رحمان گفته: 12 اسفند 1396 - 02:36

با سلام
یه مقاله مدیریتی نوشتم اگه بخوام از شما برا اکسپت در مجلات داخلی کمک بگیرم به چه شکل هست و چه مقدار برا من هزینه داره؟؟؟

با سلام
یه مقاله مدیریتی نوشتم اگه بخوام از شما برا اکسپت در مجلات داخلی کمک بگیرم به چه شکل هست و چه مقدار برا من هزینه داره؟؟؟

سلام من یک مقاله در مورد معنویت و سلامت روان دارم میخواستم ببینم چجور...

موسسه آرمان گفته: 9 اسفند 1396 - 18:25

با سلام خدمت شما فرهیخته گرامی.ممنون میشویم اگر تمام درخواست خود نسبت به نوع مجله و مقطع تحصیلی و بازه زمانی و رشته و گرایش تحصیلی و نوع دانشگاه و عنوان و چکیده مقاله و شماره تماس خود را به صورت کامل برای ما ایمیل نمایید.تا بتوانیم به نحو احسنت شما را راهنمایی کنیم.ایمیل موسسه: journal.arman@gmail.com

با سلام خدمت شما فرهیخته گرامی.ممنون میشویم اگر تمام درخواست خود نسبت به نوع مجله و مقطع تحصیلی و بازه زمانی و رشته و گرایش تحصیلی و نوع دانشگاه و عنوان و چکیده مقاله و شماره تماس خود را به صورت کامل برای ما ایمیل نمایید.تا بتوانیم به نحو احسنت شما را راهنمایی کنیم.ایمیل موسسه: journal.arman@gmail.com

معصومه گفته: 9 اسفند 1396 - 15:35

سلام من یک مقاله در مورد معنویت و سلامت روان دارم میخواستم ببینم چجوری براتون ارسالش کنم

سلام من یک مقاله در مورد معنویت و سلامت روان دارم میخواستم ببینم چجوری براتون ارسالش کنم

مهسا گفته: 2 اسفند 1396 - 04:53

سلام.
واقعا باورم نمی شد که بتونید در این مدت کم مقالمو به چاپ برسونید. ازتون بی نهایت ممنون و متشکرم. همینکه شبانروزی پاسحگوی تماس ها بودید ممنونم. واقعا موسسه آرمان کارتون عالیه. بهتون تبریک می گم.

سلام.
واقعا باورم نمی شد که بتونید در این مدت کم مقالمو به چاپ برسونید. ازتون بی نهایت ممنون و متشکرم. همینکه شبانروزی پاسحگوی تماس ها بودید ممنونم. واقعا موسسه آرمان کارتون عالیه. بهتون تبریک می گم.

آیا موسسه شما برای رشته ی فلسفه ی هنر هم امکان پذیرش و چاپ در مجلات دا...

موسسه آرمان گفته: 1 اسفند 1396 - 02:06

باسلام خدمت شما.بله ما در تمامی رشته ها برای مجلات داخلی حق رایزنی را داریم.و می توانیم کمکتان نماییم.بازه زمانی در مجلات داخلی متفاوت بوده.اما ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که این زمان را به کمترین مقدار خود برسانیم

باسلام خدمت شما.بله ما در تمامی رشته ها برای مجلات داخلی حق رایزنی را داریم.و می توانیم کمکتان نماییم.بازه زمانی در مجلات داخلی متفاوت بوده.اما ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که این زمان را به کمترین مقدار خود برسانیم

ولی زاده گفته: 30 بهمن 1396 - 22:04

سلام دو تا سوال دارم اول اینکه اگه من خودم مقاله نوشته شده رو بهتون بدم برای چاپ علمی ترویجی یا علمی پژوهشی کل هزینش چقد میشه و دوم اینکه ایا شما خودتون هم امکان داره مقاله دلخواه ما رو به اسم ما بنویسید و اکسپت بگیرید و اگه میشه هزینش چقده برای علمی ترویجی. ممنون
تلفن 09156502616

سلام دو تا سوال دارم اول اینکه اگه من خودم مقاله نوشته شده رو بهتون بدم برای چاپ علمی ترویجی یا علمی پژوهشی کل هزینش چقد میشه و دوم اینکه ایا شما خودتون هم امکان داره مقاله دلخواه ما رو به اسم ما بنویسید و اکسپت بگیرید و اگه میشه هزینش چقده برای علمی ترویجی. ممنون
تلفن 09156502616

مهدوی گفته: 30 بهمن 1396 - 19:25

آیا موسسه شما برای رشته ی فلسفه ی هنر هم امکان پذیرش و چاپ در مجلات داخلی را دارد؟ بازه ی زمانی آن چقدر است؟

آیا موسسه شما برای رشته ی فلسفه ی هنر هم امکان پذیرش و چاپ در مجلات داخلی را دارد؟ بازه ی زمانی آن چقدر است؟

الهام گفته: 14 بهمن 1396 - 09:05

سلام من بايد ابتدا مقاله ي خودم رو بنويسم بعد به شما تحويل بدم؟متوجه نميشم يعني چطوري باعث ميشيد كه مقاله اكسپت بشه ؟چه كاري مگه انجام ميديد؟

سلام من بايد ابتدا مقاله ي خودم رو بنويسم بعد به شما تحويل بدم؟متوجه نميشم يعني چطوري باعث ميشيد كه مقاله اكسپت بشه ؟چه كاري مگه انجام ميديد؟

باسلام و عرض ادب خدمت شما. ممنون میشم اکه راهنماییم کنید از نحوه پذیرش...

موسسه آرمان گفته: 24 دی 1396 - 20:41

باسلام خدمت شما.ممنون میشم اگر با کارشناسان ما در موسسه تماس بگیرید تا بتوانیم به نحو احسنت شما را راهنمایی نماییم.با تشکر فراوان از شما

باسلام خدمت شما.ممنون میشم اگر با کارشناسان ما در موسسه تماس بگیرید تا بتوانیم به نحو احسنت شما را راهنمایی نماییم.با تشکر فراوان از شما

زهرا گفته: 24 دی 1396 - 04:10

باسلام و عرض ادب خدمت شما. ممنون میشم اکه راهنماییم کنید از نحوه پذیرش مقالاتمون دریک مجله معتبر، و هزینه یک مقاله چقدر میشه؟ ممنون از شما

باسلام و عرض ادب خدمت شما. ممنون میشم اکه راهنماییم کنید از نحوه پذیرش مقالاتمون دریک مجله معتبر، و هزینه یک مقاله چقدر میشه؟ ممنون از شما

سلام موسسسه محترم آرمان توسط یکی از دوستانم با شما آشنا شدم، در مورد چ...

موسسه آرمان گفته: 11 دی 1396 - 00:14

باسلام خدمت شما فرهیخته گرامی.ممنون میشم اگر درخواستتان را به صورت کامل از طریق ثبت سفارش موجود در سایت و یا ایمیل موسسه برای ما ارسال نمایید.ممنون از شما
ایمیل موسسه: journal.arman@gmail.com

باسلام خدمت شما فرهیخته گرامی.ممنون میشم اگر درخواستتان را به صورت کامل از طریق ثبت سفارش موجود در سایت و یا ایمیل موسسه برای ما ارسال نمایید.ممنون از شما
ایمیل موسسه: journal.arman@gmail.com

کاشانی گفته: 10 دی 1396 - 23:54

سلام موسسسه محترم آرمان توسط یکی از دوستانم با شما آشنا شدم، در مورد چاپ مقاله ام در کمترین زمان و با کمترین هزینه راهنمایی می خواهم.سپاس فراوان از شما

سلام موسسسه محترم آرمان توسط یکی از دوستانم با شما آشنا شدم، در مورد چاپ مقاله ام در کمترین زمان و با کمترین هزینه راهنمایی می خواهم.سپاس فراوان از شما

سلام لطفا هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی-پژوهشی چند است؟

موسسه آرمان گفته: 4 دی 1396 - 00:58

با سلام خدمت شما.هزینه پذیرش و چاپ در مجلات داخلی نسبت به مجلات متغییر می باشد اما از 700 هزار تومان به بالا می باشد که ما در ابتدا تنها مبلغ ناچیزی را دریافت می نماییم که صرف خدمات موسسه می گردد و مابقی مبلغ پس از پذیرش مقاله از شما دریافت خواهد شد.با تشکر از شما

با سلام خدمت شما.هزینه پذیرش و چاپ در مجلات داخلی نسبت به مجلات متغییر می باشد اما از 700 هزار تومان به بالا می باشد که ما در ابتدا تنها مبلغ ناچیزی را دریافت می نماییم که صرف خدمات موسسه می گردد و مابقی مبلغ پس از پذیرش مقاله از شما دریافت خواهد شد.با تشکر از شما

سلام می بخشید هزینه چاپ مقاله ها چقدر هست؟

موسسه آرمان گفته: 4 دی 1396 - 00:55

با سلام خدمت شما.هزینه پذیرش و چاپ مقاله نسبت به مجلات مختلف متغییر می باشد.ممنون میشم برای کسب اطلاع از قیمت ها با شماره زیر تماس حاصل نمایید.ممنون از شما

با سلام خدمت شما.هزینه پذیرش و چاپ مقاله نسبت به مجلات مختلف متغییر می باشد.ممنون میشم برای کسب اطلاع از قیمت ها با شماره زیر تماس حاصل نمایید.ممنون از شما

احمد گفته: 26 آذر 1396 - 19:33

با سلام
برای دفاع از رساله دکترا نیازمند پذیرش مقاله مستخرج از رساله خود در یک نشریه عمی پژوهشی هستم با توجه به آماده بودن مقاله و فرصت کمی که دارم پیشنهاد شما چیست/ با تشکر

با سلام
برای دفاع از رساله دکترا نیازمند پذیرش مقاله مستخرج از رساله خود در یک نشریه عمی پژوهشی هستم با توجه به آماده بودن مقاله و فرصت کمی که دارم پیشنهاد شما چیست/ با تشکر

هستی گفته: 24 آذر 1396 - 05:34

سلام
می بخشید هزینه چاپ مقاله ها چقدر هست؟

سلام
می بخشید هزینه چاپ مقاله ها چقدر هست؟

عین الله مورکیان گفته: 22 آذر 1396 - 22:41

سلام
لطفا هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی-پژوهشی چند است؟

سلام
لطفا هزینه چاپ مقاله در مجلات علمی-پژوهشی چند است؟

سلام.من ازروی پایان نامه ارشدم یه مقاله درست کردم تحت عنوان مدیریت برن...

موسسه آرمان گفته: 20 آذر 1396 - 17:31

با سلام خدمت شما و ممنون به خاطر انتخاب موسسه آرمان.بله قطعا ما به شما یاری خواهیم رساند.به درخواست شما از طریق ایمیل پاسخ داده خواهد شد.

با سلام خدمت شما و ممنون به خاطر انتخاب موسسه آرمان.بله قطعا ما به شما یاری خواهیم رساند.به درخواست شما از طریق ایمیل پاسخ داده خواهد شد.

الهه گفته: 20 آذر 1396 - 17:21

سلام.من ازروی پایان نامه ارشدم یه مقاله درست کردم تحت عنوان مدیریت برند.برا کسب نمره کامل مقاله وبرای دکترا نیاز به ثبت شدن مقاله دارم.خواستم کمکم کنید.درضمن اگه هزینه روهم بگید ممنون میشم.میخوام مقالم در مجلات معتبر چاپ بشه.مثل مجله مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه ازاد مدیریت بازاریابی و...
ممنون میشم زود راهنماییم کنید.
باتشکر

سلام.من ازروی پایان نامه ارشدم یه مقاله درست کردم تحت عنوان مدیریت برند.برا کسب نمره کامل مقاله وبرای دکترا نیاز به ثبت شدن مقاله دارم.خواستم کمکم کنید.درضمن اگه هزینه روهم بگید ممنون میشم.میخوام مقالم در مجلات معتبر چاپ بشه.مثل مجله مدیریت بازرگانی دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه ازاد مدیریت بازاریابی و...
ممنون میشم زود راهنماییم کنید.
باتشکر

سلام رشته ی تحصیلی من روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا دانشگاه ت...

موسسه آرمان گفته: 19 آذر 1396 - 17:35

باسلام خدمت شما و ممنون از انتخاب موسه ارمان.ما برای پذیرش و چاپ مقاله تان به صورت تضمینی در خدمتتان هستیم.لطفا از طریق ایمیل موسسه درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.سپاس فراوان

باسلام خدمت شما و ممنون از انتخاب موسه ارمان.ما برای پذیرش و چاپ مقاله تان به صورت تضمینی در خدمتتان هستیم.لطفا از طریق ایمیل موسسه درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.سپاس فراوان

صغری عباس پور گفته: 17 آذر 1396 - 19:49

سلام

رشته ی تحصیلی من روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا

دانشگاه تحصیل : دانشگاه آزاد اسلامی

پایان نامه ام آماده شد با موضوع :

رابطه ی بین عزت نفس ، سلامت روان ، بهزیستی روانشناختی و تفکر انتقادی دانش آموزان دوره ی متوسطه

دفاع انجام شد و الان باید مقاله |آن را آماده و تایید وزارتین داشته باشد

لطفا چارچوب های مقاله را عنوان کنید تا از پایان نامه استخراج شود و همچنین هزینه ی آن چقدر می شود

و در چه زمانی آماده می شود

سلام

رشته ی تحصیلی من روانشناسی اسلامی گرایش مثبت گرا

دانشگاه تحصیل : دانشگاه آزاد اسلامی

پایان نامه ام آماده شد با موضوع :

رابطه ی بین عزت نفس ، سلامت روان ، بهزیستی روانشناختی و تفکر انتقادی دانش آموزان دوره ی متوسطه

دفاع انجام شد و الان باید مقاله |آن را آماده و تایید وزارتین داشته باشد

لطفا چارچوب های مقاله را عنوان کنید تا از پایان نامه استخراج شود و همچنین هزینه ی آن چقدر می شود

و در چه زمانی آماده می شود

رها گفته: 17 آذر 1396 - 03:35

سلام.
خواستم ازتون تشکر کرده باشم پذیرش مقاله ام دستم رسید واقعا خیلی ممنونم.

سلام.
خواستم ازتون تشکر کرده باشم پذیرش مقاله ام دستم رسید واقعا خیلی ممنونم.

سلام من مقاله از رساله دکتری ام اماده هست می خواستم ببینم اگر برای شما...

موسسه آرمان گفته: 16 آذر 1396 - 19:21

با سلام خدمت شما و ممنون از انتخاب موسسه آرمان.به درخواست شما از طریق ایمیل تان پاسخ داده خواهد شد.با تشکر فراوان

با سلام خدمت شما و ممنون از انتخاب موسسه آرمان.به درخواست شما از طریق ایمیل تان پاسخ داده خواهد شد.با تشکر فراوان

نجمه گفته: 16 آذر 1396 - 08:58

سلام من مقاله از رساله دکتری ام اماده هست می خواستم ببینم اگر برای شما ارسال کنم جهت چاپ در مجلات علمی پژوهشی داخلی چه قدر طول می کشد؟
وهزینه ان چه قدر می شود ؟
در ضمن ومقاله ا م مرتبط با اموزش وپرورش است ممنون اگه راهنمایی بفرمایید

سلام من مقاله از رساله دکتری ام اماده هست می خواستم ببینم اگر برای شما ارسال کنم جهت چاپ در مجلات علمی پژوهشی داخلی چه قدر طول می کشد؟
وهزینه ان چه قدر می شود ؟
در ضمن ومقاله ا م مرتبط با اموزش وپرورش است ممنون اگه راهنمایی بفرمایید

با سلام.من 2 مقاله درباره توسعه سیاسی و اکوتوریسم دارم.میخواستم ببینم...

موسسه آرمان گفته: 14 آذر 1396 - 23:15

باسلام خدمت شما فرهیخته گرامی.به درخواست شما بزرگوار از طریق ایمیل پاسخ داده شده.با تشکر از شما.

باسلام خدمت شما فرهیخته گرامی.به درخواست شما بزرگوار از طریق ایمیل پاسخ داده شده.با تشکر از شما.

مینا خدابخش گفته: 14 آذر 1396 - 22:52

با سلام.من 2 مقاله درباره توسعه سیاسی و اکوتوریسم دارم.میخواستم ببینم کجاها امکان چاپ دارم؟و برای ویرایش مقاله جهت اکسپ شدن چه کارهایی بابد انجام بدم؟

با سلام.من 2 مقاله درباره توسعه سیاسی و اکوتوریسم دارم.میخواستم ببینم کجاها امکان چاپ دارم؟و برای ویرایش مقاله جهت اکسپ شدن چه کارهایی بابد انجام بدم؟

شیدا محدثیان گفته: 4 آذر 1396 - 05:48

کارشناس محترم موسسه آرمان خانم مهندس اسدی. از بابت تمامی زحماتی که برای مقاله ام جهت چاپ در علمی پژوهشی کشیدید ممنون و متشکرم.
انشاالله موسستونو به همه ی دوستان و هم کلاسی ها هم معرفیتون خواهم کرد.
درسته اولش فرمودید تضمینی نیستش اما...
خلاصه کلام اینکه ممنونم بابت تمامی زحمات.

کارشناس محترم موسسه آرمان خانم مهندس اسدی. از بابت تمامی زحماتی که برای مقاله ام جهت چاپ در علمی پژوهشی کشیدید ممنون و متشکرم.
انشاالله موسستونو به همه ی دوستان و هم کلاسی ها هم معرفیتون خواهم کرد.
درسته اولش فرمودید تضمینی نیستش اما...
خلاصه کلام اینکه ممنونم بابت تمامی زحمات.

هاشمیان گفته: 28 آبان 1396 - 19:25

موسسه محترم آرمان
از اینکه پذیرش مقاله ام را در مجله ی علمی پژوهشی داخلی معماری در عرض 2 ماه دریافت کردید با اینکه 3-4 ماه فرموده بودید ممنون و متشکرم.

موسسه محترم آرمان
از اینکه پذیرش مقاله ام را در مجله ی علمی پژوهشی داخلی معماری در عرض 2 ماه دریافت کردید با اینکه 3-4 ماه فرموده بودید ممنون و متشکرم.

واقعا مرحبا به شما. بی ادا و با کمترین هزینه 250.000 تومان پذیرش مقاله...

موسسه آرمان گفته: 6 آبان 1396 - 18:14

با سلام خدمت شما.ما تنها وظیفه خود را در قبال مقاله ارزشمندتان انجام دادیم.امیدواریم مقالات و کارهای بیشتری از شما دریافت نماییم.با تشکر .

با سلام خدمت شما.ما تنها وظیفه خود را در قبال مقاله ارزشمندتان انجام دادیم.امیدواریم مقالات و کارهای بیشتری از شما دریافت نماییم.با تشکر .

موسسه محترم آرمان. ممنونم که در کمترین زمان چاپ مقاله ام را در علمی پ...

موسسه آرمان گفته: 6 آبان 1396 - 18:12

با سلام خدمت شما.ما تنها وظیفه خود را در قبال مقاله ارزشمندتان انجام دادیم.امیدواریم مقالات و کارهای بیشتری از شما دریافت نماییم.با تشکر .

با سلام خدمت شما.ما تنها وظیفه خود را در قبال مقاله ارزشمندتان انجام دادیم.امیدواریم مقالات و کارهای بیشتری از شما دریافت نماییم.با تشکر .

بیانا سعیدی گفته: 6 آبان 1396 - 04:55

واقعا مرحبا به شما. بی ادا و با کمترین هزینه 250.000 تومان پذیرش مقاله ام را دریافت کردید. باورکردنش سخته که در میان اینهمه موسسات یک موسسه ی خوب اینجوری هم وجود داشته باشه.

واقعا مرحبا به شما. بی ادا و با کمترین هزینه 250.000 تومان پذیرش مقاله ام را دریافت کردید. باورکردنش سخته که در میان اینهمه موسسات یک موسسه ی خوب اینجوری هم وجود داشته باشه.

نوحی گفته: 6 آبان 1396 - 04:53

موسسه محترم آرمان.
ممنونم که در کمترین زمان چاپ مقاله ام را در علمی پژوهشی داخلی انجام دادید. خیلی از پشتیبانی تون رضایت دارم و به همه هم معرفیتون خواهم کرد.

موسسه محترم آرمان.
ممنونم که در کمترین زمان چاپ مقاله ام را در علمی پژوهشی داخلی انجام دادید. خیلی از پشتیبانی تون رضایت دارم و به همه هم معرفیتون خواهم کرد.

سلم. منم ازتون بسیار ممنونم. واقعا فقط سپاسگزارم که خیلی خوب کمکم کرد...

موسسه آرمان گفته: 1 آبان 1396 - 19:02

باسلام خدمت شما.ما تنها وظیفه خود را در قبال شما انجام داده ایم.ممنون از اعتمادتان به موسسه آرمان.باشد که در مراحل بالاتر نیز همراهتان باشیم.با تشکر فراوان.

باسلام خدمت شما.ما تنها وظیفه خود را در قبال شما انجام داده ایم.ممنون از اعتمادتان به موسسه آرمان.باشد که در مراحل بالاتر نیز همراهتان باشیم.با تشکر فراوان.

سیده فاطمه رضایی گفته: 1 آبان 1396 - 04:01

سلم.
منم ازتون بسیار ممنونم. واقعا فقط سپاسگزارم که خیلی خوب کمکم کردید. انشاالله که همیشه موسسه آرمان در چاپ مقاله پرچمش بالا باشه.

سلم.
منم ازتون بسیار ممنونم. واقعا فقط سپاسگزارم که خیلی خوب کمکم کردید. انشاالله که همیشه موسسه آرمان در چاپ مقاله پرچمش بالا باشه.

سلام. از حسن وظیفه شناسی و پذیرش مقاله ام که 2 سال در موسسات متفاوت اس...

موسسه آرمان گفته: 30 مهر 1396 - 17:35

با سلام خدمت شما و ممنون از اعتمادتان به موسسه آرمان.بسیار خرسندیم که توانستیم نقشی کوچک در مدارج علمیتان داشته باشیم.با سپاس فراوان از شما

با سلام خدمت شما و ممنون از اعتمادتان به موسسه آرمان.بسیار خرسندیم که توانستیم نقشی کوچک در مدارج علمیتان داشته باشیم.با سپاس فراوان از شما

سلیمی گفته: 30 مهر 1396 - 01:52

سلام. از حسن وظیفه شناسی و پذیرش مقاله ام که 2 سال در موسسات متفاوت اسیرم کرده بودند ازتون بسیار ممنونم. فکر کنم تبحر دارید در اخذ پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی. مرسی دارید.

سلام. از حسن وظیفه شناسی و پذیرش مقاله ام که 2 سال در موسسات متفاوت اسیرم کرده بودند ازتون بسیار ممنونم. فکر کنم تبحر دارید در اخذ پذیرش مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی. مرسی دارید.

موسسه محترم آرمان یک فرقی بین موسسه شما و بقیه موسسات هستش. همشون ادع...

موسسه آرمان گفته: 29 مهر 1396 - 19:02

با سلام خدمت شما.باعث افتخار ماست که اینگونه مورد توجه شما و استاد گرانقدرتان قرار گرفته ایم.ممنون از شما به دلیل اعتمادتان به موسسه آرمان

با سلام خدمت شما.باعث افتخار ماست که اینگونه مورد توجه شما و استاد گرانقدرتان قرار گرفته ایم.ممنون از شما به دلیل اعتمادتان به موسسه آرمان

سلام. آیا در تمامی حوزه ها برای پذیرش مقاله در علمی پژوهشی داخلی اقدام...

موسسه آرمان گفته: 29 مهر 1396 - 18:59

با سلام خدمت شما.باعث افتخار ماست که خدمتتان عرض کنیم ما در تمامی رشته ها می توانیم مجلات علمی پژوهشی داخلی را خدمتتان معرفی نماییم.

با سلام خدمت شما.باعث افتخار ماست که خدمتتان عرض کنیم ما در تمامی رشته ها می توانیم مجلات علمی پژوهشی داخلی را خدمتتان معرفی نماییم.

سعید فراموشی گفته: 29 مهر 1396 - 05:16

موسسه محترم آرمان
یک فرقی بین موسسه شما و بقیه موسسات هستش. همشون ادعا دارند ولی هیچ کاری نمی کنند اما شما بی ادعا بهترین نتیجه را دریافت می کنید. ممنون استاد راهنمایم اقای دکتر حمیدی هستم که شنا را بهمون معرفی کرد.

موسسه محترم آرمان
یک فرقی بین موسسه شما و بقیه موسسات هستش. همشون ادعا دارند ولی هیچ کاری نمی کنند اما شما بی ادعا بهترین نتیجه را دریافت می کنید. ممنون استاد راهنمایم اقای دکتر حمیدی هستم که شنا را بهمون معرفی کرد.

نیما صدیقی گفته: 28 مهر 1396 - 04:53

سلام. آیا در تمامی حوزه ها برای پذیرش مقاله در علمی پژوهشی داخلی اقدام می کنید؟ البته قبول دارما که اگر مقاله مان خوب نباشد پذیرش نمیشه لطفا بفرمایید برای هوافضا هم اقدام می کنید و مشکلی ندارید؟

سلام. آیا در تمامی حوزه ها برای پذیرش مقاله در علمی پژوهشی داخلی اقدام می کنید؟ البته قبول دارما که اگر مقاله مان خوب نباشد پذیرش نمیشه لطفا بفرمایید برای هوافضا هم اقدام می کنید و مشکلی ندارید؟

سلام. واقعا از اینکه می بینم حداقل موسسه ی شما کار غیر قانونی حتی است...

موسسه آرمان گفته: 22 مهر 1396 - 11:31

با سلام خدمت شما
ممنون از اینکه به موسسه ما لطف داشته اید.ما تمام تلاش خود را برای یاری رساندن به شما انجام می دهیم.با تشکر فراوان

با سلام خدمت شما
ممنون از اینکه به موسسه ما لطف داشته اید.ما تمام تلاش خود را برای یاری رساندن به شما انجام می دهیم.با تشکر فراوان

بهزادیان گفته: 21 مهر 1396 - 23:16

کارشناسان محترم موسسه آرمان مخصوصا خانم مهندس اسدی
خیلی ازتون بابت کمکتون برای پذیرش مقاله در علمی پژوهشی داخلی رشته ی حقوق ازتون ممنونم. چقدر خوب و بی حاشیه و بی ریا کمکم کردید. خیلی سپاسگزارم.

کارشناسان محترم موسسه آرمان مخصوصا خانم مهندس اسدی
خیلی ازتون بابت کمکتون برای پذیرش مقاله در علمی پژوهشی داخلی رشته ی حقوق ازتون ممنونم. چقدر خوب و بی حاشیه و بی ریا کمکم کردید. خیلی سپاسگزارم.

نیما حمودی گفته: 21 مهر 1396 - 23:13

سلام.
والا من فکر می کردم که چاپ مقاله در داخلی ها محاله چون یک مقالمو 9 ماه همینطوری نگه داشتند و آخرش هم گفتند ریجکت! اما شما این رویا را به واقعیت تبدیل کردید و ظرف 6 هفته پذیرشمو گرفتید واقعا زبان من که قاصره از تشکر. واقعا ممنونتونم. این بهترین خبر عمرم بود و اگر پذیرش را بهم کمک نمی کردید کل دوره ی دکترای من رو هوا بود.

سلام.
والا من فکر می کردم که چاپ مقاله در داخلی ها محاله چون یک مقالمو 9 ماه همینطوری نگه داشتند و آخرش هم گفتند ریجکت! اما شما این رویا را به واقعیت تبدیل کردید و ظرف 6 هفته پذیرشمو گرفتید واقعا زبان من که قاصره از تشکر. واقعا ممنونتونم. این بهترین خبر عمرم بود و اگر پذیرش را بهم کمک نمی کردید کل دوره ی دکترای من رو هوا بود.

حمیده بیات گفته: 21 مهر 1396 - 22:52

سلام.
واقعا از اینکه می بینم حداقل موسسه ی شما کار غیر قانونی حتی استخراج مقاله را انجام نمیده خوشحال شدم حالا بماند که نگارش مقاله و پایان نامه را هم از قرار معلوم انجام نمی دید. انشاالله همیشه موفق باشید.
دو تا از اساتیدمون موسسه شما را خیلی تعریف کردند که ما هم داریم مقالاتمونو به اتمام می رسونیم انشاالله به محض اتمام براتون ارسال می کنیم.
آرزوی توفیق دارم برای سایت بسیار خوب و کارشتاسان با حوصله شان که خیلی خوب راهنمایی می کنند و آدم از هم صحبتی باهاشون لذت می بره.

سلام.
واقعا از اینکه می بینم حداقل موسسه ی شما کار غیر قانونی حتی استخراج مقاله را انجام نمیده خوشحال شدم حالا بماند که نگارش مقاله و پایان نامه را هم از قرار معلوم انجام نمی دید. انشاالله همیشه موفق باشید.
دو تا از اساتیدمون موسسه شما را خیلی تعریف کردند که ما هم داریم مقالاتمونو به اتمام می رسونیم انشاالله به محض اتمام براتون ارسال می کنیم.
آرزوی توفیق دارم برای سایت بسیار خوب و کارشتاسان با حوصله شان که خیلی خوب راهنمایی می کنند و آدم از هم صحبتی باهاشون لذت می بره.

با سلام رشتۀ من تاریخ ایران اسلامی است. سوالی که داشتم این است که اگ...

موسسه آرمان گفته: 2 مهر 1396 - 13:40

باسلام خدمت شما
خدمتتان عرض شود استخراج مقاله برای موسسات غیرقانونی بوده و ما از انجام آن معذوریم.شما می توانید با توجه به مقالات مرتبط با استخراج مقاله که در سایت آرمان موجود می باشد به راحتی این کار را انجام دهید.برای چاپ مقاله هم در خدمتتان هستیم.لطفا اطلاعات تکمیلی را از طریق ایمیل موسسه یا شماره تماس از کارشناسانمان جویا شوید.با سپاس فراوان

باسلام خدمت شما
خدمتتان عرض شود استخراج مقاله برای موسسات غیرقانونی بوده و ما از انجام آن معذوریم.شما می توانید با توجه به مقالات مرتبط با استخراج مقاله که در سایت آرمان موجود می باشد به راحتی این کار را انجام دهید.برای چاپ مقاله هم در خدمتتان هستیم.لطفا اطلاعات تکمیلی را از طریق ایمیل موسسه یا شماره تماس از کارشناسانمان جویا شوید.با سپاس فراوان

پونه گفته: 2 مهر 1396 - 13:31

با سلام
رشتۀ من تاریخ ایران اسلامی است. سوالی که داشتم این است که اگر بخواهم از پایانه نامه ام دو مقاله استخراج و چاپ شود، چقدر هزینه باید پرداخت کنم و مراحل کار به چه صورت خواهد بود. ممنون میشم اگر به سوالم جواب بدید در اسرع وقت.

با سلام
رشتۀ من تاریخ ایران اسلامی است. سوالی که داشتم این است که اگر بخواهم از پایانه نامه ام دو مقاله استخراج و چاپ شود، چقدر هزینه باید پرداخت کنم و مراحل کار به چه صورت خواهد بود. ممنون میشم اگر به سوالم جواب بدید در اسرع وقت.